cutekid Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 Jag och Raketforskaren här på forumet tog en fika i dag och funderade på att kolla upp om det finns något intresse för en saltträff med folk från Malmö/Lund och andra städer. Det är alltid kul att snacka och byta ideèr med likasinnade. Det är också ett utmärkt tillfälle att byta diverse fraggar och fisk med varandra på dessa små möten.Så är ni sugna på att träffas och tjöta lite salt så kan ni ju anmäla erat intresse här i tråden så kan vi säkert komma fram till ngt bra datum som passar de flesta. Mvh Carl Citera
-=Mr_B=- Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 Jag har inte ett skit att bidra med. Inga bilder, inget kar, inga fraggar, och inga behov. Eller, massor med behov, men alal orealistiska att förvänta sig att någon kan fylla på en salt träff. Trots det skulle jag gärna komma, bara för att titta, snacka, och titta lite mer. Antagligen mest titta. Dock snackar jag en massa.B! Citera
watter Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 Jag är också med, kul att träffas mvh Emil Citera
daniel_i_malmö Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 Jag är intresserad om det inte krockar med något annat!Ett annat tillfälle att träffas vore väl på Malmö Akvarieförenings marsmöte, då Lasse kommer ner och håller föredrag om nanosaltvatten.Det är kul att träffa andra akvarister i verkliga livet, att snacka fisk, koraller/växter, inredning och teknik och allt annat som hör till! Det är därför Malmö Akvarieförening har frodats sedan 1926...Ytterligare ett tillfälle att träffas är på lördag, då MAF åker på en av sina köpenhamnsturer. Vi åker i bilkaravan över bron. I Köpenhamn besöker vi byens allra bästa akvarieaffärer och hetsar varandra till inköp... Alltid lika kul!De som har fraggar och annat att sälja kan ju passa på att få in lite pengar på Malmö Akvarieförenings storauktion den 3e mars. Citera
MattiasN Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 jag är intresserad! Någon som känner sig manad att stå värd?Man skulle kanske se till och ta sig till något av MAF´s möte också, kan dock inte på lör.... Men mars låter ju klart intressant!MvhMattias Citera
ppihlstrom Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 har heller inte mycket att bidra med, annat är snack - kommer hemskt gärna, så länge det går att pussla ihop schemat! Citera
Laggeman Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 Jag är på, så länge jag inte jobbar. Blir en del av den varan nu för tiden. Citera
cutekid Postat 30 januari 2007 Författare Postat 30 januari 2007 Kul med så många som är intresserade. Om vi inte blir alltför många så kan vi nog klämma in oss i min och sambons lägenhet.Tyvärr har jag bara mitt nanokar att visa upp men det kanske duger till att börja med?Mvh Citera
lennie Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 Jag är också intreserad. men der beror på vilken dag det är så att jag inte jobbar.Jag har ett 1000liters kar. men tyvärr så inte mycket plats i lägenheten. bor i en 2:a på 64km....... men om vi inte blir så många så kan även jag tänka mig att ställa upp som värd. Citera
mikkel Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 In the making - skal "bare" gøre nogle 50 mm huller gennem gulvet Citera
Micke_Tj Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 ok då ter det sig med andra ord kommer och kollar en dag Citera
Raketforskaren Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 Som Calle (Cutekid) tidigare nämde så är jag också på. Har noll och ingenting att erbjuda i form av fraggar eller liknande, men det hade varit jäkligt kul att träffa lite andra nördar här nere i trakterna. Citera
Bengan Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 Jag har inte kommit igång med mitt projekt ännu, men det skulle vara riktigt trevligt att hänga på. Det är ett ypperligt tillfälle för mig att lära mig mer samt att träffa andra saltgalningar. Citera
Daniel N Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 Varför inte? Om tiden passar dvs.Någon får säga en tid och plats så får vi andra som kan komma dit.Mvh Daniel Citera
ppihlstrom Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 en annan är ju småbarns förälder, så jag behöver lite framförhållning... ligger en tid i mars alldeles för långt fram i tiden? annars vore det perfekt, så man hinner planera runt allt lite Citera
sedde Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Självklart är man sugen, har lite som ska bort i levande väg så det passar ju bra. Citera
cutekid Postat 4 februari 2007 Författare Postat 4 februari 2007 Låter kanon. Jag har en anemon i litet format som jag gärna skänker till någon med vassare ljus i sitt kar.Mvh Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.