Gå till innehåll

Nån som läst denna?


Bengan

Rekommenderade inlägg

Tjenare!

Jag har lagt en beställning på en bok som heter: The Nano-Reef Handbook: The Ultimate Guide to Reef Systems Under 15 Gallons

http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=0793805724&s=1

Jag skulle givetvis ha frågat detta innan jag beställde boken, men ha begäret tog över.:ler:

Är det någon som läst boken? Är den värd att läsa?

Ha det gott!

Anders

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan tolka tystnaden på två sätt. Antingen är boken så värdelös att ingen velat läsa den eller så är det så att ingen läst den.:snurrig:

Jag kan återkomma när jag läst boken och berätta om den är värd att läsa. Hur kan jag som nybörjare avgöra det???;)

Ha det gott!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan tolka tystnaden på två sätt. Antingen är boken så värdelös att ingen velat läsa den eller så är det så att ingen läst den.:snurrig:

Jag kan återkomma när jag läst boken och berätta om den är värd att läsa. Hur kan jag som nybörjare avgöra det???;)

Ha det gott!

Lägg in den under produktguiden när du har recenserat den!

Hur du lägger in ny produkt oavsett om du är nybörjare eller inte.

1. Gå in i produktguiden.

2. Välj rätt kategori (i ditt fall akvarieböcker)

3. Välj "Upload products"

4. Stega dig igenom därifrån

Toppen bra om ni lägger in recentioner men tala gärna om om ni är nuybörjare, avancerad eller något emellan i fritexten då det är bra att se från vilken syn produkten är bra eller dålig.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...