teggner Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Tänkte lägga upp lite bilder från snorkling på borneo för ett par år sedan, dock är bilderna tagna med en engångskamera och råkass kvalitet men upplevelsen var råhäftig, såg massor med koraller och anemoner, feta tryckare och sköldpaddor. Kommer ihåg att jag vart rädd för en liten aggressiv clownfisk som försvarade sin anemon. Citera
Clownen Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 Fina bilder! Var på Borneo var du och snorklade? Citera
teggner Postat 11 februari 2007 Författare Postat 11 februari 2007 Vi snorklade på Selingan Island(sköldpaddsön), där dom också hade sköldpaddsuppfödning sen på Manukan island och en endagsutflykt till en annan ö som jag inte kommer ihåg namnet på. Helst ville man till ön Sipadan som skulle vara bäst för snorkling med det ingick inte i paketet.Sen var vi i regnskogen på ett litet place mitt ute i djungeln vid en flod, det var klart häftigast, såg massor med näsapor, orangutanger krokodiler osv, kan starkt rekommenderas. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.