maresboy Postat 9 januari 2005 Postat 9 januari 2005 riktigt fint..just nu är mitt kar inte alls lika fin som när jag hade malawi i det.. Sålde ca 40 fisk varav 25 av dem var VF, för 1000krMen vad gör man inte för att skaffa ett saltvattenskar till??
Guest NoName Postat 10 januari 2005 Postat 10 januari 2005 Ser bra ut "sötis"!? Vad räknas det som? Mig stör det inte om någon slänger upp lite söta bilder ibland... Kunde tillåmed tänkta mig en tråd därsaltguidens medlemmarkan visa upp resten avsina husdjur. Får kännslan av att många har rätt intressanta husdjur utöver saltkaret... Meen det kanske blir för mkt lekstuga då .
jimmy Postat 10 januari 2005 Postat 10 januari 2005 bra ide Johnny finns mycket kul ute i stugorna om det skulle funka vore det roligt att se
JFerm Postat 10 januari 2005 Postat 10 januari 2005 Då kanske mina silverfiskar och dammråttor kunde få vara med och synas lite då
jimmy Postat 10 januari 2005 Postat 10 januari 2005 har lagt in några av mina djur på medlemarnas galleri Ber wrang om ursäkt för att vi kapat hans tråd du får gärna flytta dessa inlägg om du vill
Rekommenderade inlägg