Gå till innehåll

Åka till Mölndal marinakvariet


diskustok

Rekommenderade inlägg

tåget stannar kanske i mölndal central, sen är det 20 minuter att gå. stannar det inte i mölndal får du åka till gbg central och ta pendeltåget till mölndal (2 hållplatser, det som går mot kungsbacka)

entligen sj tåget så stannar den olika i mölndal så det blir nog centrum då hoppas jag iaf för krånglar med bussar osv för har aldrig varit där

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

ska även ringa bengt holm tro jag han hette och kolla med han om han kunde vara shyss picka upp mig så ska ringa han i veckan

men annars skulle det vara kul och kunna prata med någon som har varit där känner till osv för mig e det första gången utanför tågstationen

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej

Här har du en beskrivning från centralstationen. Du kan även ta 4:ans spårvagn till Mölndals Centrum och Buss 760 därifrån.

TÅG 09:15 Göteborg C, Läge 15 mot Kungsbacka gå av vid Mölndal station Gångväg till Mölndal Centrum - tag buss 760 mot Lindome (Läge K) gå av vid AstraZenica. Gå sedan till Marin akvariet

Hinner du skall du inte glömma att besöka Ciklidhuset i Lerum. Då tar du bara pendeltåget mot Alingsås och går av vid Aspens station. Där ser du affären.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan ja ska bara till mölndal väg beskrivningen verka ju inte svårt och sen tåget jag åker från helsingborg verka stanna i mölndalcentrum också vilket spar jag tid också på men skulle lättas kunna veta vad adressen vid mölndalstation heter .

kunde söka på kartor och se var det är någonstans

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...