diskustok Postat 17 februari 2007 Postat 17 februari 2007 Finns det någon från skåne som ska upp dit på lördag elr söndag nästa helg??annars undrar jag hur det fungera med tåg dit och vilken hållplats jag ska av för vara närmast marinakvariet?mvh Lars Citera
Manks Postat 17 februari 2007 Postat 17 februari 2007 tåget stannar kanske i mölndal central, sen är det 20 minuter att gå. stannar det inte i mölndal får du åka till gbg central och ta pendeltåget till mölndal (2 hållplatser, det som går mot kungsbacka) Citera
diskustok Postat 17 februari 2007 Författare Postat 17 februari 2007 tåget stannar kanske i mölndal central, sen är det 20 minuter att gå. stannar det inte i mölndal får du åka till gbg central och ta pendeltåget till mölndal (2 hållplatser, det som går mot kungsbacka)entligen sj tåget så stannar den olika i mölndal så det blir nog centrum då hoppas jag iaf för krånglar med bussar osv för har aldrig varit där Citera
diskustok Postat 17 februari 2007 Författare Postat 17 februari 2007 kanske någon i göteborg som kanske vill möta mig och köra mig dit om ni ska också dit? Citera
Manks Postat 17 februari 2007 Postat 17 februari 2007 det är ingen rolig promed bort i industriområdet så skjuss är nog att föredra. (vet inte om det går någon buss ut till industriområdet det ligger i...) Citera
diskustok Postat 17 februari 2007 Författare Postat 17 februari 2007 du kanske har lust och hämta upp mig och köra dit då får du vinning på det med att kika på vad han har hemma hehe betala gärna en liten slant till bensin Citera
Manks Postat 17 februari 2007 Postat 17 februari 2007 jag är upptagen nästa helg tyvärr :/ så det går inte. Dessutom har inte min plånbok råd med en resa til ngon akvarieaffär på ett tag. Inte ens för att....eh... titta. Citera
diskustok Postat 17 februari 2007 Författare Postat 17 februari 2007 hehe synd det men hur kan jag kolla med bussarna i göteborg för kunna kika lite vart jag kommer Citera
diskustok Postat 17 februari 2007 Författare Postat 17 februari 2007 någon som kan kanske möta mig på tågstationen i göteborg elr i mölndal?? Citera
diskustok Postat 18 februari 2007 Författare Postat 18 februari 2007 ska även ringa bengt holm tro jag han hette och kolla med han om han kunde vara shyss picka upp mig så ska ringa han i veckanmen annars skulle det vara kul och kunna prata med någon som har varit där känner till osv för mig e det första gången utanför tågstationen Citera
dule Postat 18 februari 2007 Postat 18 februari 2007 Jag tog mig dit med spårvagn till Mölndal sedan buss till 1 station efter AstraZeneca sen är dett att gå en 5 minuter... Citera
Lasse Postat 18 februari 2007 Postat 18 februari 2007 HejHär har du en beskrivning från centralstationen. Du kan även ta 4:ans spårvagn till Mölndals Centrum och Buss 760 därifrån.TÅG 09:15 Göteborg C, Läge 15 mot Kungsbacka gå av vid Mölndal station Gångväg till Mölndal Centrum - tag buss 760 mot Lindome (Läge K) gå av vid AstraZenica. Gå sedan till Marin akvarietHinner du skall du inte glömma att besöka Ciklidhuset i Lerum. Då tar du bara pendeltåget mot Alingsås och går av vid Aspens station. Där ser du affären.MVH Lasse Citera
diskustok Postat 18 februari 2007 Författare Postat 18 februari 2007 Hejsan ja ska bara till mölndal väg beskrivningen verka ju inte svårt och sen tåget jag åker från helsingborg verka stanna i mölndalcentrum också vilket spar jag tid också på men skulle lättas kunna veta vad adressen vid mölndalstation heter .kunde söka på kartor och se var det är någonstans Citera
Lasse Postat 18 februari 2007 Postat 18 februari 2007 Gå in på www.vasttrafik.se. skriv resa från Mölndals centrum och till Kråketorpsgatan 10. Då får du tidtabeller och kan välja alternativet - visa karta. Finns även en karta på http://www.marinakvariet.com/index.php?option=com_content&task=view&id=53&Itemid=70MVH Lasse Citera
pimo Postat 18 februari 2007 Postat 18 februari 2007 Är inte omöjligt att jag tar en gbg tur till marinakvariet och ciklidhuset nästa lördag, men inte spikat ännu, isåfall hämtar jag upp dig så slipper du krångla med bussar osv. Citera
diskustok Postat 18 februari 2007 Författare Postat 18 februari 2007 om det blir spikat bra för mig och veta nån dag innan och då får vi bestämma var du ska picka upp mig med hehe Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.