Per/Haninge Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 Som rubriken lyder så söker jag en armatur som har 2x150w MH + T5, armaturen skall vara 110cm lång.Är det någon som vet någon butik i Stockholm som säljer detta ?Eller en länk till en Svensk sida som har det ?Dom ställen som jag sökt på har 120cm och jag vill inte att den sticker utanför akvariet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ramq Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 Har bara sett en 90cm ramp med 2x150W + T5 och 120cm med 3x150W + T5 av något udda märke. Kolla runt bland tyska lågpris-webshopparna.Vet dock inte om jag skulle vilja rekommendera dom...I annat fall finns väl dom större märkena Aqua Medic, Giesemann och andra med singelarmaturer som du får sätta ihop i serie med varandra? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 kolla på grotech photon+, jag har för mej att dom har lite "skumma" längder - fast det är inte direkt gratis Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.