GimliX Postat 7 mars 2007 Postat 7 mars 2007 Vart uppringd av Gibbon Ab idag på jobbet och de varnade för Koralia 2 och 3 pumpararna med nummrerna 644, 651, 703 och 707. Pågrund av ett elfel som kan uppstå så ska dessa pumparna återkallas Nummret står på den silvriga etiketten längst nere i höger hörn på pumpen.Ta kontakt med eran återförsäljare för vidare information!!MvhA Citera
Dallaman Postat 7 mars 2007 Postat 7 mars 2007 Skit 703..... Hans. vad gör vi som köpt av dig (drakfisken)min funkar fint, tyst o bra....! Citera
GimliX Postat 7 mars 2007 Författare Postat 7 mars 2007 Observera att det bara gäller 2:an och 3:an!!En pump har tydligen läckt och gått sönder. För säkerhets skulle vill de kalla tillbaka pumparna så inte det blir en kortslutmimg eller att hela akvariet blir strömförande när man har händerna i det.Mvh Citera
Drakfisken Postat 8 mars 2007 Postat 8 mars 2007 Återkallas!Ni som har köpt dessa pumpar av mig får gärna kontakta mig så ordnar jag fram nya pumpar på bästa sätt. Detaljerna är ännu oklara. Citera
GimliX Postat 8 mars 2007 Författare Postat 8 mars 2007 Nya pumpar kommer att komma i slutet på Mars.MvhA Citera
thomas5547 Postat 12 mars 2007 Postat 12 mars 2007 De är gött.. jag fick byta till modell större, när jag lämnade in mina.. De är fint.. Har två av största modell nu.. =) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.