SkogsflickaN Postat 26 mars 2007 Dela Postat 26 mars 2007 Har ingen bild på den, och kan heller ingen ta, för den sitter så olägligt, så en bild hade inte hjälpt någon. Men jag ska försöka beskriva hur den ser ut. Den är helvit, och delen vi ser är 3-3½ cm lång, säkerligen längre, men ser inte bakom stenen. Den har två tentakler, och någon sorts mun, som den äter med. Den är rätt smal, kanske ½ cm som man kan se.. vad det blir runt om är svårt att säga. Har ingen aning om vad det kan vara, om den är farlig, dum eller bara kan sitta där den sitter, för den tycks nämligen inte flytta på sig... iaf inte så ofta, och inte fort. Någon som kan ha någon aning om vad det kan vara?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 26 mars 2007 Dela Postat 26 mars 2007 Japp, och jag har glömt namnet..Det är en ofarlig mask som fångar maten med tentaklarna du ser. Dom är oftast fast och kan inte flytta på sig (fins lite olika varienter).Ska se om jag hittar namnet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.