ramq Postat 12 april 2007 Dela Postat 12 april 2007 Jag fick ställa mig och förklara för en undrande arbetskamrat om varför detta absolut inte är omöjligt. Rätt kul idé som imponerar på många.http://www.cosmicbuddha.com/adam/archives/002230.htmlVad som däremot gör mig undrande är biologiska reningsprocessen... Hur vädras kväve ut? Hur tillförs syre? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 12 april 2007 Dela Postat 12 april 2007 Intressant om där skulle bli ett mikroskopiskt hål där luft kunde sugas in.. Sa bara poff.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 12 april 2007 Dela Postat 12 april 2007 eller som någon sa: "have some fun, stick a straw half way in..." Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Klubbsson Postat 12 april 2007 Dela Postat 12 april 2007 Hummm, buffra inte med ren bikarbonat....... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.