Anders J Postat 12 april 2007 Postat 12 april 2007 Jag köpte en kalkreaktor, Aqua Medic 1000, tillsammans med en Aqua Medic PH controller, begagnat för några månader sedan.Nu är flaskan med koldioxid (kolsyra) slut.Var fyller jag den?Jag har:Ringt till AGA...neeVarit hos Paint-ball affär.... Nee passar inte.Pratat med akvarieaffär, "Vi har slutat med det".Tittat runt på tuper för soda streamer men inget passar.Hur gör jag för att fylla min tub??Jag bor på södra sidan av Stockholm.Tacksam för hjälp// Anders Citera
Capote Postat 12 april 2007 Postat 12 april 2007 Firmor som fyller brandsläckare brukar kunna hjälpa till. Citera
oveb Postat 12 april 2007 Postat 12 april 2007 Om du inte hittar någon annan så kan du ju slå en pling till Mälardalens brandskyddsfirma. Det ligger tyvärr vid Arlanda men kan ju vara en bra sista utväg. Citera
chrilleus Postat 12 april 2007 Postat 12 april 2007 Här fyllde jag tuben till växtburken http://www.haningebrandredskap.se/ Citera
Anders J Postat 13 april 2007 Författare Postat 13 april 2007 Hej !!Jag har varit och fyllt tuben hos Haninge Brandredskap.Tack för hjälpen !!!!Anders Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.