Gå till innehåll

Önskemål angående markering läst


Nizztos

Rekommenderade inlägg

Forumet har alla funktioner jag behöver (vilket inte är så mycket egentligen), men det finns en sak jag gärna hade sett.

Om det är möjligt hade jag gärna haft en möjlighet att markera alla inlägg som lästa när jag har gått in på inlägg sedan mitt förra besök.

Om man som jag ibland tittar in med korta intervall så hade det varit bra om jag enkelt kunnat se att det fanns något nytt. Nu kan det stå att jag har text 13 nya inlägg, trots att det inte kommit in något nytt sedan jag var inne sist.

Inget måste på något sätt, men ett litet önskemål.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan Martin. Funktionen finns du går in under Snabblänkar så hittar du på 2 rader ner Markera forums som lästa. Klickar du på denna så blir alla inlägg markerade som lästa. Vill du istället enbart markera en forumsdel/Kategori så finns det under

ForumsVerktyg - Markera det här forumet som läst

/Moderator

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan Martin. Funktionen finns du går in under Snabblänkar så hittar du på 2 rader ner Markera forums som lästa. Klickar du på denna så blir alla inlägg markerade som lästa. Vill du istället enbart markera en forumsdel/Kategori så finns det under

ForumsVerktyg - Markera det här forumet som läst

/Moderator

Tackar!!

Tyckte jag hade letat efter funktionen innan jag postade, men hade tydligen inte letat där. Alternativt så missade jag det bara när jag tittade. Det är ju onekligen så att det första man blir blind på det är ögonen ...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...