Nima Postat 19 maj 2007 Författare Postat 19 maj 2007 Tryck på posta svarTryck på hantera bifogade filerTryck på bläddra..Välj filTryck Ladda uppVänta tills du ser att filerna finns i rutan.Stäng dialogrutanTryck Skicka svarTack för hjälpen:) Citera
wrang Postat 19 maj 2007 Postat 19 maj 2007 Är det någon som kan sälja lite osmos vatten till mig billigare än butiker tills jag får min osmosanlegning?Ps: någon i Göteborg Hur långt vill du åka jag bor i alingsås Citera
Nima Postat 19 maj 2007 Författare Postat 19 maj 2007 Hur långt vill du åka jag bor i alingsåsTack så mycket ändå. Jag hade uppfattat fel pris på vattnet så det löste sig.Mvh Nima Citera
Nima Postat 25 maj 2007 Författare Postat 25 maj 2007 Jag har gått och skaffat mig en sandanemom och nu undrar jag om alla anemoner behöver matas och väldigt mycket ljus?I butiken så hade dem inte överdrivet med lysrör bara T8 rör.Jag ska försöka klämma in en bild på den senare idag så kanske det är lättare och svara på min fråga.Tack på förhand:) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.