wrang Postat 23 april 2007 Dela Postat 23 april 2007 På www.fishbase.com ligger clownfiskar under familjen Frökenfiskar. Kan någon förklara varför den gör detta. Fick frågan själv och kan ej svara på varför. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dykaren Postat 23 april 2007 Dela Postat 23 april 2007 Clownfiskar är en underfamilj inom Frökenfiskarna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joda Postat 23 april 2007 Dela Postat 23 april 2007 Clownfiskar är en underfamilj inom Frökenfiskarna.tjena...borde inte clownerna ligga UNDER frökenfiskarna då eftersom dom är en underart... låter väl mest rimligt ?nu menar jag inte att clowner ska ligga under fröken utan jag pratar fisk...//jonatan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 23 april 2007 Dela Postat 23 april 2007 Jonathan, det är ju det som Christian och Hans skriver också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joda Postat 23 april 2007 Dela Postat 23 april 2007 Jonathan, det är ju det som Christian och Hans skriver också.det var jag som skrev till christian och frågade det det var nog därför han tog upp det här... konstigt bara att ingen har tagit upp det här innan... själv så har jag trott att clowner och fröknar var olika arter tills jag surfade runt på fishbase.com igår...//jonatan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 23 april 2007 Dela Postat 23 april 2007 På www.fishbase.com ligger clownfiskar under familjen Frökenfiskar. Kan någon förklara varför den gör detta. Fick frågan själv och kan ej svara på varför.www.fishbase.org är den rätta adressen. Denna sida är den som mer eller mindre är den officiella sidan för fiskars klassifikation.Gå in och sök på populärnamnet "kärringfisk" så får ni se en gammal bekant.MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.