stenes Postat 6 maj 2007 Postat 6 maj 2007 Hej jag är ny här och tänkte om någon kan hjälpa mig, jag ska fylla upp ett 540l kar till hösten och har börjat att planera och förbereda har en del prylar sedan tidigare, jag har skrotat två st 250w metalhalgen belysningar (E40) för att bygga in i en ramp och kompletera med 4 st T5or min fråga är om någon vet om prisvärda reflektorer eller reflektor plåt för att bygga själv M.v.h Sten Citera
elNico Postat 6 maj 2007 Postat 6 maj 2007 Vet inte om dom e prisvärda men jag har köpt såna här:http://www.pwss.se/home.php?cat=584Kommer med "byglar" som man knäpper fast på röret Citera
norsken Postat 6 maj 2007 Postat 6 maj 2007 Du som bor i vingåker kan åka över till PWSS patrik har säkert en bra lösning på ditt problem Citera
wrang Postat 6 maj 2007 Postat 6 maj 2007 Utan tvekan skaffa bra riktiga reflektorer så kallade måsvingetex dennaTerra Nova Sundance Citera
stenes Postat 6 maj 2007 Författare Postat 6 maj 2007 Jodå Patrik kommer jag ta kontakt med, T5ora är kanske det lilla problemet, men metalhalogen reflektorer är det inte lika gott om M.v.h Sten Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.