Postat 9 maj 200718 år Hej!!Har för ett tag sedan köpt en sjöhare som nu har gjort rent hus.. Är det någon som vet vad man kan mata den med nu när det inte finns några alger kvar??Mvhfredrik
Postat 10 maj 200718 år Det man kan göra är att låna ut den till någon annan i din närhet som kan ha en del alger, medans det växer till sig lite i din egen tank. Annars kan du kanske sälja den? Eller hyra ut den mot en fragg eller nåt.
Postat 12 maj 200718 år Författare Nori kan man köpa i vilken saltbutik som helst eller? Om det är någon som vill låna sjöharen så e de bara att höra av sig..
Postat 12 maj 200718 år Noori kan du till och med köpa på närmaste ICA butik.har matat med det själv och det fungerar klockrent!MvhA
Postat 12 maj 200718 år algtabletter som man har till sötvattensmalar kanske funkar?Det använder jag alltid när jag har för många betare i förhållande till algproduktionen. typ för många snäckor och eremiter.MVH Lasse
Postat 12 maj 200718 år om du inte hittar nori i din ica affär så brukar det även finnas i hälsokost affärer och i såna där asiatiska små butiker som säljer lite allt möjligt...//jonatan
Postat 21 maj 200718 år blir inte sjöhararna läskigt stora? En jag såg på TV var lika stor som en riktig hare, minst.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.