Gå till innehåll

Grön snigel!


Karoline

Rekommenderade inlägg

Snigeln ärganska liten 1-1,5 cm och klargrön.

Inget skal. Någon som haft några erfarenheter eller vet vad det är??

Vill veta om man vågar låta den lilla stackaren vara kvar.

Ursäkta den dåliga bilden och vår otroligt smutsiga framruta men vi har skrapat på grund av vår uppgradering.

Mvh

//Aanders

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl bra att du inte skrapat rutan. I annat fall hade du väl inte fått se snigeln.

Jag tycker den är såå snygg så jag skulle behålla den ett tag för att se själv om den äter koraller eller annat. (Om inte Ted kommer upp med någon tråkig ID).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl bra att du inte skrapat rutan. I annat fall hade du väl inte fått se snigeln.

Jag tycker den är såå snygg så jag skulle behålla den ett tag för att se själv om den äter koraller eller annat. (Om inte Ted kommer upp med någon tråkig ID).

Det är sant. :)

Synd att dom fick åka ner i toaletten, annars skulle vi kunnat spara dom till dig, fast vi kanske har fler. Verkar inte som den vill äta koraller.

/Anders

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tror de e en Oxynoe viridis men ta en bild så man ser ryggen på den så blir det lättare att göra en gissning. Oxynoe är en ganska intressant art som vidareutvecklats till Elysia som kanske e mer känd än denna.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...