hippo Postat 20 maj 2007 Postat 20 maj 2007 någon som e hemma på tvättsvamp finns det några nackdelar med att ha det i karet?för jag antar att det är tvättsvamp de e iaf ganska kul färg på dom. Citera
fiend Postat 20 maj 2007 Postat 20 maj 2007 Vad jag har hört så är dem flesta svampar filtrerare och således borde dem vara bra att ha i akvariet =) Jag skulle ha låtit dem vara kvar.. Citera
Draedon Postat 20 maj 2007 Postat 20 maj 2007 jag har en sån i min burk. roligt inslag, knallgul och fin. Citera
Lasse Postat 20 maj 2007 Postat 20 maj 2007 jag har en sån i min burk. roligt inslag, knallgul och fin.Då får jag smuggla med ett rakblad om två veckor..............MVH Lasse Citera
joda Postat 20 maj 2007 Postat 20 maj 2007 Då får jag smuggla med ett rakblad om två veckor..............MVH Lassetycker jag du gör helt rätt i... sen kommer jag hem till dig med ett insmugglat rakblad...det var en riktigt cool svamp...//jonatan Citera
Lasse Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 tycker jag du gör helt rätt i... sen kommer jag hem till dig med ett insmugglat rakblad...det var en riktigt cool svamp...//jonatanJonatan - jag behöver inte åka till Draedon och hämta någon svamp. Titta på bilden så ser du vad jag hittade när jag vände på stenen jag fick av dig i fredags....... . Tack, tackMVH Lasse Citera
joda Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Jonatan - jag behöver inte åka till Draedon och hämta någon svamp. Titta på bilden så ser du vad jag hittade när jag vände på stenen jag fick av dig i fredags....... . Tack, tackMVH Lassehahaha... vilken koll jag har... då har jag ju iaf HAFT tvättsvamp då... det var ju roligt...vassego iaf...hehe//jonatan Citera
Draedon Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 då kan jag ta bort hänglåset på akvariet då..... det där såg ut som en riktigt rolig sten! Citera
DaTrucka Postat 22 maj 2007 Postat 22 maj 2007 Ja jäklar, den stenen va det grejjer på.Har oxå denna tvättsvamp, men tyvärr verkar det som den kommer dö ut för mig, troligen är det algen-ex kuren som orsakar detta. Återstår att se när jag slutar med kuren om den återhämtar sig. Kul/Gul är den iaf. Citera
Lasse Postat 22 maj 2007 Postat 22 maj 2007 Ja jäklar, den stenen va det grejjer på.Har oxå denna tvättsvamp, men tyvärr verkar det som den kommer dö ut för mig, troligen är det algen-ex kuren som orsakar detta. Återstår att se när jag slutar med kuren om den återhämtar sig. Kul/Gul är den iaf.Du får väl ta dig en promenad över skogen och komma och hämta lite nytt när du är färdig med giftkriget.MVH Lasse Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.