Stefan molin Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Hej,är det någon som har ett 43mm glasborr att sälja ,eller att låna ut?eller om någon ska till akvarieudstyr dom närmsta dagarna?tycker att frakten blir onödigt dyr,mvh stefan Citera
stigigemla Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Jag har gjort 4 hål "över" varann med Julas 25 mm glasborr och sedan slipat upp det till runt med Clas Ohlsons diamantstift. Gick på 20 minuter i 8 mm glas. Citera
Stefan molin Postat 4 juni 2007 Författare Postat 4 juni 2007 Hej,25mm har jag ,är lite lat men om jag inte hittar något så får det bli den lösningen,217kr för ett 43mm borr är ok men frakt 280 är häftigt för att göra två hål,mvh stefan Citera
wrang Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Visseligen är det lättare med större borr men tycket det gick bra med dremmel metoden. Kyler man bara med vatten så går det lätt att "slipa" sig ett hålLedsen men jag tror du missuppfattat Akvarieudstyrs pris. De priserna är väll bara om man borrar hos dom eller köper ett nytt akvarium...http://www.akvarieudstyr.dk/database/vis_produkter.asp?ProduktID=8529Ved køb af nyt akvarium bestilles hulboringen samtidigt. Ved boring i brugt glas m.m. skal glasset leveres i butikken, og afhentes i butikken. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.