ghosten Postat 7 juni 2007 Dela Postat 7 juni 2007 finns det någon tidning som man kan köpa i sverige om saltvattensakvarium typ Practical Fishkeeping eller nåt liknande man kanske kan köpa Practical Fishkeeping i sverige någon som vet detta. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ghosten Postat 7 juni 2007 Författare Dela Postat 7 juni 2007 jag hittade en sida www.press-stop.se som säljer utländska tidningar och vad jag kunde se så fanns det 3st olika tidningar som man kunde köpa som gällde akvariumAQUARIUM FISH INT. Coral PRACTICAL FISHKEEPING:jag beställde den sistnämnda få se om det är något att ha! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
teggner Postat 8 juni 2007 Dela Postat 8 juni 2007 jorå jag beställde practical för ca 2 veckor sen men den har inte dykt upp än..har klagat två gånger men dom har inte åtgärdat det än.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
daniel_i_malmö Postat 8 juni 2007 Dela Postat 8 juni 2007 Jag har köpt Practical Fish Keeping i Press-Stop butiken i Malmö. Malmö Stadsbibliotek har dessutom PFK. Kolla med ditt bibliotek och passa på att få valuta för skattepengarna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 8 juni 2007 Dela Postat 8 juni 2007 jag prenumererar på coral.. väldigt bra tidning Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Clownen Postat 8 juni 2007 Dela Postat 8 juni 2007 Jag kan också rekommendera Coral. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Trilobite Postat 8 juni 2007 Dela Postat 8 juni 2007 "Practical" säljs på stockholms central. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ghosten Postat 8 juni 2007 Författare Dela Postat 8 juni 2007 hehehe lite långt att köra till stockholm för att köpa tidnungen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Trilobite Postat 8 juni 2007 Dela Postat 8 juni 2007 Ärsh - Karlshamn vet man ju knappt var det ligger! Frågan var ju i Svea Rike! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ghosten Postat 8 juni 2007 Författare Dela Postat 8 juni 2007 du vet allt ovanför småland är norrland för oss karlshamns bor Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.