Magnus Postat 19 juni 2007 Dela Postat 19 juni 2007 Vill du ha tunnare bakgrund som inte tar så mycket plats, så kan jag rekomendera Aquaroche! Även den går att limma med silikon. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Arcticreef Postat 2 juli 2007 Dela Postat 2 juli 2007 Vill du ha tunnare bakgrund som inte tar så mycket plats, så kan jag rekomendera Aquaroche! Även den går att limma med silikon.http://www.aquaroche.com/Fantastiskt läckert! Finns det någon i Svedala som säljer det? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Magnus Postat 2 juli 2007 Författare Dela Postat 2 juli 2007 http://www.aquaroche.com/Fantastiskt läckert! Finns det någon i Svedala som säljer det?Reefzone i örebro säljer Aquaroche. Bakgrunderna är beställningsvara!Har själv beställt ett gäng till min nya burk! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Arcticreef Postat 3 juli 2007 Dela Postat 3 juli 2007 Reefzone i örebro säljer Aquaroche. Bakgrunderna är beställningsvara!Har själv beställt ett gäng till min nya burk!Är du nöjd? På bilderna ser de väldigt fina ut. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Magnus Postat 3 juli 2007 Författare Dela Postat 3 juli 2007 Är du nöjd? På bilderna ser de väldigt fina ut.Jag har inte fått dem ännu men jag har sett dem tidigare. De kommer att bli bra när allt är uppvuxet i burken. De är kanske inte lika snygga som Korallenwelts men mycket smidigare. Med lite kalkalger och koraller på dem så har det ingen betydelse. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Datate Postat 18 augusti 2007 Dela Postat 18 augusti 2007 Fått dina bakgrundsmoduler ännu? Om så...har du möjligen en bild på karet med plattorna i?Vad kostar dessa...står väl inget pris på hemsidan vad jag kan se. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Illustratören Postat 18 augusti 2007 Dela Postat 18 augusti 2007 Undrar också vad dom kostar? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sunny Postat 18 augusti 2007 Dela Postat 18 augusti 2007 snygga o praktiska revpelare också,undrar oxå va de ligger i pris...och om det finns nån handlare i sthlm som kan ta hem ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.