Datate Postat 9 juli 2007 Postat 9 juli 2007 Nu hoppas jag bara att även denna butik kommer med en snygg och väluppdaterad hemsida. En websida ger så mycket mer till en "livebutik"! Citera
Illustratören Postat 9 juli 2007 Postat 9 juli 2007 3? Saltvattensakvariet, Reef zone och?Med 3st menade jag faktiskt Malawi Import, ja vet ... ja vet.... ja vet men tangyanika cikliderna är lite av nostalgi i mina akvarieögon. Kör hårt Mattias.The more the merrier.Sorry de var ingen egen butik på G, de får bli om några år om intresset sitter kvar och saltvatten blir lite större i Uppsala. Citera
aengus Postat 9 juli 2007 Postat 9 juli 2007 så väl inte så sjabbigt ut, kan nog bli lite trevligt där Citera
Illustratören Postat 9 juli 2007 Postat 9 juli 2007 Såg ju inte så shabbit ut de där inte, nu har man alltså 3st affärer värda att besöka i Örebro =-)Hoppas ingen missförstod, jag menade att det såg helt OK ut.så väl inte så sjabbigt ut, kan nog bli lite trevligt där Citera
fiend Postat 9 juli 2007 Postat 9 juli 2007 Trevligt med en till butik! =) Något som vi från norrland får fundera på om vi skall lägga med i vår "rutt" när vi drar söderöver i höst.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.