zeke66 Postat 7 juli 2007 Dela Postat 7 juli 2007 Hmm mitt akvarium beter sig skumt när jag matar med fryst mat typ artemia och mysis..Det blir som typ kolsyra i burken ett par timmar efter? Jag har en ägg kopp som jag lägger maten i sen lite osmos vatten på för att det ska tina.Sen häller jag ner det i burken och då blir det så? Händer inte när jag matar med pellets..Är det så att det är vattnet som tinar fodret som gör det.Fick rådet att ta bort det vattnet innan jag matar.Eller vad kan det vara?Tacksam för råd av er kunniga.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 7 juli 2007 Dela Postat 7 juli 2007 Testa denna varianten.https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=15651&highlight=matredskap Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
zeke66 Postat 7 juli 2007 Författare Dela Postat 7 juli 2007 Ok jag ska testa det får åka och kolla på affären i morgon.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Clownen Postat 8 juli 2007 Dela Postat 8 juli 2007 Använder samma som Wiking och det funkar klockrent. Jag sköljer under varmt vatten (på slutet kallt) och ibland droppar jag lite selco/vitamin i efter isen smält. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.