Forsberg Postat 26 augusti 2007 Dela Postat 26 augusti 2007 En av hundra kanske. Samtidigt tycker jag inte man ska avstå kirurger eller kejsare helt om man ligger på en 400-600 liter. Man får göra som Stig låta den flytta när dom växt ur karet.MvhMagnus Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rasmus Postat 26 augusti 2007 Författare Dela Postat 26 augusti 2007 En av hundra kanske. Samtidigt tycker jag inte man ska avstå kirurger eller kejsare helt om man ligger på en 400-600 liter. Man får göra som Stig låta den flytta när dom växt ur karet.MvhMagnusvisst är det så, kollade genom en gammal tråd till dig. hur gick det med din clown i revkar? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Forsberg Postat 27 augusti 2007 Dela Postat 27 augusti 2007 Jag antar du menar min clowntryckare. I början inga problem alls men den var väldigt liten när jag köpte den.Men dom äter mängder och växer fort.Det tog inte lång tid förrän han va kung i karet. Fastän mina kirurger var betydligt större.Det hade jag kunna leva med för han rörde aldrig några koraller och jagade inte heller dom andra fiskarna. När den va 6-7 cm böjade den ta dö på alla mina turbosnäckor. Alg problem uppstod därför fick han flytta.MvhMagnus Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.