Gå till innehåll

rev till FO


Rasmus

Rekommenderade inlägg

  • Svar 52
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Rasmus, köp ett dubbelt så stort kar om du ska ha FO annars ser jag ingen poäng med det. Visst äter kejsare knappar. Jag har själv haft kejsare i ett korallkar och det funkade för mig. Vilken typ av fisk vill du ha?

/// Richard

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Rasmus, köp ett dubbelt så stort kar om du ska ha FO annars ser jag ingen poäng med det. Visst äter kejsare knappar. Jag har själv haft kejsare i ett korallkar och det funkade för mig. Vilken typ av fisk vill du ha?

/// Richard

vad spelar det för roll om jag har 700 liter eller 375? jag vill ha coola fiskar, kanske koffertfisk.. eller puffer?

2 fiskar som jag SKA ha är picasso tryckare och clown tryckare.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

vad spelar det för roll om jag har 700 liter eller 375? jag vill ha coola fiskar, kanske koffertfisk.. eller puffer?

2 fiskar som jag SKA ha är picasso tryckare och clown tryckare.

Allvarligt eller är du ironisk?

Ett 375L med tryckare är INTE bra..

De blir alldeles förstora.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är helt ok, själv tycker jag att ett Fo ska vara stort med mycket fisk. Det blir lite tråkigt att titta på 10 fiskar och inget annat i princip. Om man drar det lite hårt, hur kul är ett akvarium med pirayor? Jag kanske inte är rätt person att uttrycka mig då fiskarna inte är mitt största intresse. Lycka till Rasmus

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Clowntryckaren blir 60 cm i havet.

Vill du ha en missbildad dvärg som inte kan växa naturligt och nå vuxen storlek.

är inte det samma sak som att trycka ner en kirurg i ett 100 liters kar som blir 30-40 cm i naturlig storlek?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är helt ok, själv tycker jag att ett Fo ska vara stort med mycket fisk. Det blir lite tråkigt att titta på 10 fiskar och inget annat i princip. Om man drar det lite hårt, hur kul är ett akvarium med pirayor? Jag kanske inte är rätt person att uttrycka mig då fiskarna inte är mitt största intresse. Lycka till Rasmus

jag diggar iof fisken nästan mer än koraller.. just därför vill jag ha sådana fiskar som man nu är begränsad till. jag behöver inte 50 fiskar :) räcker med några st fina.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jag diggar iof fisken nästan mer än koraller.. just därför vill jag ha sådana fiskar som man nu är begränsad till. jag behöver inte 50 fiskar :) räcker med några st fina.

jag förstår precis vad du vill ha, det jag vílle poängtera var att det blir riktigt tråkigt och ofta nöjer man sig inte med det mer än några månader och vill ha fler. Det är då problemet uppkommer med ett mindre kar. Jag vet ett kar på 650 liter som står i jönköping för en billig penning. Det är bara att slå tíll, så vips har du ett grymt FO

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jag förstår precis vad du vill ha, det jag vílle poängtera var att det blir riktigt tråkigt och ofta nöjer man sig inte med det mer än några månader och vill ha fler. Det är då problemet uppkommer med ett mindre kar. Jag vet ett kar på 650 liter som står i jönköping för en billig penning. Det är bara att slå tíll, så vips har du ett grymt FO

hehe, fast sen är jag inte gjord av pengar :) och har inte riktigt den platsen hemma heller. jag tror dock inte att lägga i en picasso är värre än att lägga i en gul kirurg.. storleksmässigt

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...