Peppz Postat 14 juli 2007 Postat 14 juli 2007 Tänkte köra mitt molly "öppet" eller vad man ska säga, slita bort locket och sätta en extern belysning. typ såhär:http://www.jbjlighting.com/prod_nano_open.html#Belysningen bör fästas i tanken för det finns begränsade möjligheter att fästa nått i taket. Har ni något tips på en snygg armatur?Behöver inte vara mh för de kommer inte vara några direkt krävande koraller i tanken.Tackar på förhand för svar.
peyy Postat 23 juli 2007 Postat 23 juli 2007 Kolla på nanotuners.com finns olika alternativ där.. Är dock inte säker på om dom skickar till Sverige.
Masán Postat 23 juli 2007 Postat 23 juli 2007 Kolla på nanotuners.com finns olika alternativ där.. Är dock inte säker på om dom skickar till Sverige.Inga problem, de skickar till sverige. Jag har själv en order påväg därifrån just nu
Arcticreef Postat 24 juli 2007 Postat 24 juli 2007 Inga problem, de skickar till sverige. Jag har själv en order påväg därifrån just nu Vilken tranformator/converter planerar du att använda?
Raketforskaren Postat 24 juli 2007 Postat 24 juli 2007 Vilken tranformator/converter planerar du att använda?Jag köpte en 300W omformare (230V till 110V) på Hobbex häromdagen. Den kostade strax under 300:- vilket jag tror är ett bra pris i Sverige.
Arcticreef Postat 24 juli 2007 Postat 24 juli 2007 Jag köpte en 300W omformare (230V till 110V) på Hobbex häromdagen. Den kostade strax under 300:- vilket jag tror är ett bra pris i Sverige.Intressant! Kan du berätta hur det fungerar med leverans från nanotuners samt hur nöjd du är med lyset?
Drullputt Postat 24 juli 2007 Postat 24 juli 2007 Funkar det att bara ändra spänningen ? På en del grejor måste man ju ändra frekvensen åxå med en frekvensomriktare vilka inte är gratis.
Arcticreef Postat 24 juli 2007 Postat 24 juli 2007 Funkar det att bara ändra spänningen ? På en del grejor måste man ju ändra frekvensen åxå med en frekvensomriktare vilka inte är gratis.Min förra stereo var inhandlad i USA och den körde jag i många år med bara en spänningsomvandlare. Se bara till att den kan hantera effekten
Raketforskaren Postat 24 juli 2007 Postat 24 juli 2007 Intressant! Kan du berätta hur det fungerar med leverans från nanotuners samt hur nöjd du är med lyset?Missförstånd! Jag har inte lagt någon beställning från nanotuners. Jag trodde frågan gällde en passande omvandlare, vilket jag hade erfarenhet av. Men som sagts ovan, man får kolla att elektroniken klarar 50Hz. Om så är fallet behövs bara en omvandlare, vilken med fördel inhandlas på just Hobbex.
Rekommenderade inlägg