Gå till innehåll

Snygg belysning till molly!


Peppz

Rekommenderade inlägg

Tänkte köra mitt molly "öppet" eller vad man ska säga, slita bort locket och sätta en extern belysning. typ såhär:

http://www.jbjlighting.com/prod_nano_open.html#

Belysningen bör fästas i tanken för det finns begränsade möjligheter att fästa nått i taket.

Har ni något tips på en snygg armatur?

Behöver inte vara mh för de kommer inte vara några direkt krävande koraller i tanken.

Tackar på förhand för svar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
Funkar det att bara ändra spänningen ? På en del grejor måste man ju ändra frekvensen åxå med en frekvensomriktare vilka inte är gratis.

Min förra stereo var inhandlad i USA och den körde jag i många år med bara en spänningsomvandlare. Se bara till att den kan hantera effekten

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Intressant! Kan du berätta hur det fungerar med leverans från nanotuners samt hur nöjd du är med lyset?

Missförstånd! smiley1.gif Jag har inte lagt någon beställning från nanotuners. Jag trodde frågan gällde en passande omvandlare, vilket jag hade erfarenhet av.

Men som sagts ovan, man får kolla att elektroniken klarar 50Hz. Om så är fallet behövs bara en omvandlare, vilken med fördel inhandlas på just Hobbex.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...