pimo Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 Skulle behöva någon slags plastlaminat som man kan köpa som stora skivor och limma på själv.Tänkte ha detta ovanpå en mdf skiva som "golv" i akvariemöbeln till mitt kommande kar.Fått för mig att det blir mycket starkare än om jag målar mdf skivan.Vad tror ni?, vet någon vart man kan få tag på nått liknande? Citera
Christer T Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 Skulle behöva någon slags plastlaminat som man kan köpa som stora skivor och limma på själv.Tänkte ha detta ovanpå en mdf skiva som "golv" i akvariemöbeln till mitt kommande kar.Fått för mig att det blir mycket starkare än om jag målar mdf skivan.Vad tror ni?, vet någon vart man kan få tag på nått liknande?Jag vet inte på vilket sätt du vill ha den starkare men varför inte köpa en plywoodskiva i så fall? Citera
stigigemla Postat 10 september 2007 Postat 10 september 2007 Jag har använt melaminbelagda spånskivor under några kar (+ frigolit) och som arbetsyta i akvarierummet. Melamin är ju portätt så de suger bara vatten i kanterna. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.