Holma Postat 22 september 2007 Postat 22 september 2007 Om du inte har sett den så kolla in den här videon med The Chemical Brothers, ett måste för oss "saltvattens nördar"..http://www.dailymotion.com/video/x2pjtd_the-chemical-brothers-the-salmon-da_creationVideon har ju varit ute ett par månader, men fan vad jag garvade åt blås fisken första gången jag såg den. Citera
acuario Postat 22 september 2007 Postat 22 september 2007 sicken skit! Jaha piraya i saltvatten hahaha... resten sög också. Citera
Illustratören Postat 22 september 2007 Postat 22 september 2007 sicken skit! Jaha piraya i saltvatten hahaha... resten sög också.Svårt att ta till sig om man är en hardrocker tydligen =-)Tycker låten var halvkass, animeeringen var inte så jädra grym den häller. Men på något sätt så var det lite tilltalande. Klart skoj video trotts allt. Citera
Holma Postat 22 september 2007 Författare Postat 22 september 2007 sicken skit! Jaha piraya i saltvatten hahaha... resten sög också.Jo men nu var det animeringarna som jag syftade på inte musiken..Annars kunde jag ha postat vilken musikvideo som helst. Citera
NiXoN Postat 22 september 2007 Postat 22 september 2007 På tal om piraya i saltvatten är de fler som brukar få frågan om man har dom små liven?Det verkar vara ett rätt vanligt missförstånd på den punkten, själv har jag fått frågan minst 3 ggr.Animeringen är ju snygg, men man funderar ju vad grabben går på i videon...//NiXoN Citera
DaTrucka Postat 22 september 2007 Postat 22 september 2007 He He... skön animering, men låten suger!! Citera
Trilobite Postat 22 september 2007 Postat 22 september 2007 Jo, chemical brothers har gjort bra mycket bättre låtar, "out of control" o "Hey boy hey girl" tex. Men utan fiskar. Sjöhästarna var snajsiga - kändes lite "knock on wood" retro. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.