svedalaciklid Postat 23 september 2007 Postat 23 september 2007 kör utan sump till mitt kar och undrar vart ni som har skummaren i karet har placerat den och hur ni fått den på rätt höjd.På mitt 325 liters kar har jag en glaskant silikonad runt hela karet längst upp som är typ 4cm bred så jag kan inte hänga skummaren så får väl på något sätt lägga något under skummaren så den hamnar på rätt höjd eller nåt. Citera
petrol Postat 23 september 2007 Postat 23 september 2007 Vad har du för skummare? När jag hade mina två multi 1000 SL så var frigången (upphängningen) mer än 3cm. Citera
svedalaciklid Postat 23 september 2007 Författare Postat 23 september 2007 så här ser det ut på karet Citera
svedalaciklid Postat 23 september 2007 Författare Postat 23 september 2007 hur får ni bilderna zoombara Citera
Sillen Postat 23 september 2007 Postat 23 september 2007 hur får ni bilderna zoombaraBifoga filerna här på guiden istället för att lägga dem på någon annan server. Detta kan göras när du skriver ett inlägg! Citera
svedalaciklid Postat 23 september 2007 Författare Postat 23 september 2007 aha hade också för mig haft zoombart innan Citera
linkano Postat 23 september 2007 Postat 23 september 2007 Med tanke på att du i en annan tråd nämner problem med överskummning- kolla i hur djupt vatten skummaren ska placeras- Min och Maxnivån. Citera
svedalaciklid Postat 23 september 2007 Författare Postat 23 september 2007 den står precis under vad max djup är så det ska vara ok, står just nu på en ls byter nog ut detta senare till nåt annat Citera
Peppz Postat 24 september 2007 Postat 24 september 2007 Hm, har du problem med överskummning så lär det ha att göra med att spjället som du justerar vattennivån med är för högt upp. Ser på sista bilden att de är högt upp i skyarna med tanke på hur djupt skummaren står. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.