Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

kör utan sump till mitt kar och undrar vart ni som har skummaren i karet har placerat den och hur ni fått den på rätt höjd.

På mitt 325 liters kar har jag en glaskant silikonad runt hela karet längst upp som är typ 4cm bred så jag kan inte hänga skummaren så får väl på något sätt lägga något under skummaren så den hamnar på rätt höjd eller nåt.

Postat

Vad har du för skummare? När jag hade mina två multi 1000 SL så var frigången (upphängningen) mer än 3cm.

Postat
hur får ni bilderna zoombara

Bifoga filerna här på guiden istället för att lägga dem på någon annan server. Detta kan göras när du skriver ett inlägg!

Postat

Med tanke på att du i en annan tråd nämner problem med överskummning- kolla i hur djupt vatten skummaren ska placeras- Min och Maxnivån.

Postat

Hm, har du problem med överskummning så lär det ha att göra med att spjället som du justerar vattennivån med är för högt upp. Ser på sista bilden att de är högt upp i skyarna med tanke på hur djupt skummaren står.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.