Minerva Postat 19 februari 2008 Postat 19 februari 2008 Finns en butik i Ängelholm.BL har nog öppet på lördagar, kan kolla det på vägen hem idag./JJo han har öppet på lördagar men det är nog ganska så tidigt på förmiddagen.Det vore snällt im du kunde kolla . Citera
Laggeman Postat 19 februari 2008 Postat 19 februari 2008 Man kan ju fråga butiksinnehavaren om han har lust att hålla öppet om det kommer ett gäng på en gång och kanske fråga om han har lust att hålla en saltrabatt eller något samtidigt? Citera
_Manne_ Postat 19 februari 2008 Postat 19 februari 2008 ja ja jag tänkte detlåter bra..! mvh manne Citera
Freddi Postat 20 februari 2008 Postat 20 februari 2008 ska försöka övertala freddi att ha ett möte sen, dvs hässleholmstrakten.. duger det ?annars får du ha ett meeting så kanske vi kommer uppåt istället..mvh ManneEn overtalning lar sakrt inte bli sa svart.Ska bara komma hem harifran Thailand och det ar svarare nu nar man trivs har och har akvariet mer eller mindre utanfor hotellet !!!Har varit ute och dokit vi Koh Ha och det var kanon. Ska se om jag hinner ivag och dyka nan gang till.Ni far ursakta stavningen men vara sista 3 tecken i alfabetet finns ej pa detta tangentbordet.Varma halsningar fran Koh Lanta - Thailand. Citera
Minerva Postat 20 februari 2008 Postat 20 februari 2008 BL har öppet 11-14 på lördagar/Jok tack,jag ska se om jag kan fråga honom om han kan ha öppet lite längre när vi har bestämt datum. Citera
_Manne_ Postat 20 februari 2008 Postat 20 februari 2008 Låter bra minerva.. kan bli ett kul möte detta också.. kul o träffa andra med samma intresse o ta en titt i en butik försämrar inte läget direkt Citera
Minerva Postat 20 februari 2008 Postat 20 februari 2008 håller helt med dig manne ,det är altid kul att träffa folk med samma intresse Citera
Bengan Postat 20 februari 2008 Postat 20 februari 2008 Jag är på om det sker innan den 14:de mars. Citera
Minerva Postat 23 februari 2008 Postat 23 februari 2008 Hej alla saltisar!Nu har vi bestämt oss för att ha en salt träff hemma hos oss lördagen den 15_e marsVi har tänkt att vi ska träffas hemma hos oss 12.30 för att prata,fika ,kolla på akvariumet och eventuelt byta någon fragg.Lite senare ca 14,30 har vi tänkt att vi ska åka ut till Bengt i Helsingborg som äger BL diskus och prata lite och titta hos honom.Vi bor ca en mil från Helsingborg.Om du/ni är intresserade av att komma så hötav via pm för att få specifik adress.Anmälan sker givet vis via pm /Olivia och Helene. Citera
Bengan Postat 23 februari 2008 Postat 23 februari 2008 Då kan jag inte komma tyvärr, befinner mig i Mexico då. Det kommer fler gånger.Ha det så trevligt! Citera
Minerva Postat 23 februari 2008 Postat 23 februari 2008 Då kan jag inte komma tyvärr, befinner mig i Mexico då. Det kommer fler gånger.Ha det så trevligt!synd, ha så kul i Mexico Citera
Minerva Postat 23 februari 2008 Postat 23 februari 2008 de som har anmältsig ärHeritage(Roger)Johan2x(Johan)någon mer som vill komma? Citera
a.nilson Postat 23 februari 2008 Postat 23 februari 2008 måste kolla om jag kan vara ledig den dagen.. Citera
Laggeman Postat 23 februari 2008 Postat 23 februari 2008 Kollar upp ledighet och återkommer, men är mest troligt med på noterna. Citera
_Manne_ Postat 23 februari 2008 Postat 23 februari 2008 bara o hänga på grabbar.. två erfarna saltisar som ni.. ni sprider Glädje.. Citera
Minerva Postat 24 februari 2008 Postat 24 februari 2008 Ja det skulle vara kul om ni kunde komma Citera
MattiasN Postat 24 februari 2008 Postat 24 februari 2008 äh typiskt, jobbar den helgen oxå, jag lyckas ju aldrig komma Citera
Minerva Postat 24 februari 2008 Postat 24 februari 2008 äh typiskt, jobbar den helgen oxå, jag lyckas ju aldrig komma synd Mattias Citera
Minerva Postat 24 februari 2008 Postat 24 februari 2008 De som har anmältsig ärHeritage(Roger)Johan2x(Johan)Manne(Mangnus+sambo) Citera
Freddi Postat 26 februari 2008 Postat 26 februari 2008 Ska kolla om jag kan komma!! Kolla i butik är ju inte helt fel heller, hoppas bara han har lite hemma då.Nån som vet om de har startat upp sitt korall kar än och om de har nått inne i korall väg?? Citera
Johan2x Postat 26 februari 2008 Postat 26 februari 2008 Ska kolla om jag kan komma!! Kolla i butik är ju inte helt fel heller, hoppas bara han har lite hemma då.Nån som vet om de har startat upp sitt korall kar än och om de har nått inne i korall väg??Det stora 720 har han igång sen några veckor tillbaka. Sist jag var där hade han lite olika men inte massor, tre veckor sen./J Citera
Freddi Postat 26 februari 2008 Postat 26 februari 2008 Det stora 720 har han igång sen några veckor tillbaka. Sist jag var där hade han lite olika men inte massor, tre veckor sen./JOK, för sist jag var där för ca 6 veckor sedan hade han inget korall kar och inte så mycket nytt i fiskväg heller.Han väntade dock på nån sändning. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.