Gå till innehåll

SVG-Syd


Rekommenderade inlägg

  • Svar 2,7k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

ska försöka övertala freddi att ha ett möte sen, dvs hässleholmstrakten.. duger det ?

annars får du ha ett meeting så kanske vi kommer uppåt istället..

mvh Manne

En overtalning lar sakrt inte bli sa svart.

Ska bara komma hem harifran Thailand och det ar svarare nu nar man trivs har och har akvariet mer eller mindre utanfor hotellet !!!:ler:

Har varit ute och dokit vi Koh Ha och det var kanon. Ska se om jag hinner ivag och dyka nan gang till.

Ni far ursakta stavningen men vara sista 3 tecken i alfabetet finns ej pa detta tangentbordet.

Varma halsningar fran Koh Lanta - Thailand.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej alla saltisar!

Nu har vi bestämt oss för att ha en salt träff hemma hos oss lördagen den 15_e mars

Vi har tänkt att vi ska träffas hemma hos oss 12.30 för att prata,fika ,kolla på akvariumet och eventuelt byta någon fragg.

Lite senare ca 14,30 har vi tänkt att vi ska åka ut till Bengt i Helsingborg som äger BL diskus och prata lite och titta hos honom.

:W:

Vi bor ca en mil från Helsingborg.

Om du/ni är intresserade av att komma så hötav via pm för att få specifik adress.

Anmälan sker givet vis via pm /Olivia och Helene.:ler:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ska kolla om jag kan komma!!

Kolla i butik är ju inte helt fel heller, hoppas bara han har lite hemma då.

Nån som vet om de har startat upp sitt korall kar än och om de har nått inne i korall väg??

Det stora 720 har han igång sen några veckor tillbaka. Sist jag var där hade han lite

olika men inte massor, tre veckor sen.

/J

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det stora 720 har han igång sen några veckor tillbaka. Sist jag var där hade han lite

olika men inte massor, tre veckor sen.

/J

OK, för sist jag var där för ca 6 veckor sedan hade han inget korall kar och inte så mycket nytt i fiskväg heller.

Han väntade dock på nån sändning.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...