_Manne_ Postat 9 mars 2008 Postat 9 mars 2008 hej såg man kunde anmäla sig i nu ja kommer gärna om ni har plats över har en sorts skivisar tyärr kan jag inte namnet på dom o om någon är intresserad i svampar har jag 3st tror det är svampar haft stenen med i 4butiker o fått 4 olika svar hihihi .nu är dom hel svarta men när dom blir större går färgen över till leopardmönster. mycke coolabokar gärna en sådan om det går.. kan vara kul o se sen.. Citera
Minerva Postat 9 mars 2008 Postat 9 mars 2008 De som har anmält sig är:)Heritage(Roger)Johan2x(Johan)Manne(Mangnus+sambo)Laggeman(Jimmy)Marineman(Niclas)Drakfisk(Conny)a.nilson(Anders) Citera
Laggeman Postat 10 mars 2008 Postat 10 mars 2008 Vill bar påminna om att jag kör från Vellinge och kan hämta upp på vägen.Och clownen heter Premnas biaculeatus Citera
Minerva Postat 10 mars 2008 Postat 10 mars 2008 Vill bar påminna om att jag kör från Vellinge och kan hämta upp på vägen.Och clownen heter Premnas biaculeatus haha tack laggeman Citera
_Manne_ Postat 11 mars 2008 Postat 11 mars 2008 om nu någon har lite prylar över så ta med dom till träffen.. eller gör en intresse förfrågan här.. Citera
drakfisk Postat 11 mars 2008 Postat 11 mars 2008 hej jag har två osmoser om någon är intresserad en ny med silikat o en påse silikat o som är lite äldre fungerar båda o en ozon reaktor eller vad det heter Citera
a.nilson Postat 12 mars 2008 Postat 12 mars 2008 nån som är intresserad av sinularia har en över nu efter "ommöblering"? Citera
Minerva Postat 13 mars 2008 Postat 13 mars 2008 Ja nu var det snart dags för träffen och vi ville bara påminna om att det går bra att anmäla sig tills på fredag.ska bli kul att träffa er alla saltisar. Citera
Laggeman Postat 13 mars 2008 Postat 13 mars 2008 Jag tar med en hel låda med strimlad nori för de som har intresse av detta. (Godislåda,modell 1kg) Citera
_Manne_ Postat 13 mars 2008 Postat 13 mars 2008 Jag tar med en hel låda med strimlad nori för de som har intresse av detta. (Godislåda,modell 1kg)jag kan ta lite, funkade ju här.. testar just nu med det gröna från ica... verkar svårjobbat för firrarna.. Citera
Minerva Postat 13 mars 2008 Postat 13 mars 2008 Jag tar gärna oxå lite Laggeman :)eftersom min Naso Elegans som jag köpte har ätit upp alla min alger och börjat bli smal trots att den äter .Jag tror att den behöver mer grönt i sin kost. Citera
Minerva Postat 14 mars 2008 Postat 14 mars 2008 De som har anmält sig ärHeritage(Roger)Johan2x(Johan)Manne(Mangnus+sambo)Laggeman(Jimmy)Marineman(Niclas)Drakfisk(Conny)a.nilson(Anders)ses imorgon ,det ska bli riktigt kul att träffa er allihopa! Citera
Freddi Postat 15 mars 2008 Postat 15 mars 2008 Ha så skoj !!Jag får vara med på nästa träff istället !! Citera
drakfisk Postat 15 mars 2008 Postat 15 mars 2008 ser ni e förvirrad dansk reg bil e det bara ja som letar efter er hihih Citera
drakfisk Postat 15 mars 2008 Postat 15 mars 2008 hej igen ville bara tacka för en trevlig eftermiddag o roligt att det var dottern som sköt det då lever kanske sg vidare .o så ficka man träffa än fler nya människor . mvh drakfisk Citera
Minerva Postat 15 mars 2008 Postat 15 mars 2008 Tack det samma ,det var kul att träffa er allihopa:ler: Citera
_Manne_ Postat 15 mars 2008 Postat 15 mars 2008 tjo.. trevligt o träffas , har värsta slagsmålet i akvariet.. min blåa kirurg(blue powder) bankar på den nya kirurgen fast den nya är större.. släckte precis ner all belysning och hoppas på bättre samspel imorgon..Fin Balja du hade minerva.! o ja, dorisen var en gobit.. hoppas fraggarna blir bra.Roger.. var det kul o kapa rören exakt längsmed genomförningen.. mvh Manne Citera
Heritage Postat 15 mars 2008 Postat 15 mars 2008 Tack alla för en trevlig eftermiddag! Speciellt Minerva för värdskapet. Kul att se sitt "gamla" kar bli så fint:-) Bra jobbat måste jag säga.Manne.....du får gärna utveckla din kommentar ovan. Fattar inte riktigt. Citera
MattiasN Postat 15 mars 2008 Postat 15 mars 2008 tjo.. trevligt o träffas , har värsta slagsmålet i akvariet.. min blåa kirurg(blue powder) bankar på den nya kirurgen fast den nya är större.. släckte precis ner all belysning och hoppas på bättre samspel imorgon.. mvh ManneHar du en Vitbröstad kirurg i ett RSM? Det är väl litet till en såpass aktiv och aggressiv kirurg.... Citera
Heritage Postat 15 mars 2008 Postat 15 mars 2008 Ingen som tog några bilder förresten?Laggeman kommer nog med det. Han gick runt lite med en Nikon 80S om jag inte misstar mig helt:-) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.