Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat
hej såg man kunde anmäla sig i nu ja kommer gärna om ni har plats över har en sorts skivisar tyärr kan jag inte namnet på dom o om någon är intresserad i svampar har jag 3st tror det är svampar haft stenen med i 4butiker o fått 4 olika svar hihihi .nu är dom hel svarta men när dom blir större går färgen över till leopardmönster. mycke coola

bokar gärna en sådan om det går.. kan vara kul o se sen..

• Svar 2,7k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Ja nu var det snart dags för träffen och vi ville bara påminna om att det går bra att anmäla sig tills på fredag.

ska bli kul att träffa er alla saltisar.:ler:

Postat
Jag tar med en hel låda med strimlad nori för de som har intresse av detta. (Godislåda,modell 1kg)

jag kan ta lite, funkade ju här.. testar just nu med det gröna från ica... verkar svårjobbat för firrarna..

Postat

Jag tar gärna oxå lite Laggeman :)eftersom min Naso Elegans som jag köpte har ätit upp alla min alger och börjat bli smal trots att den äter .Jag tror att den behöver mer grönt i sin kost.

Postat

De som har anmält sig är

Heritage(Roger)

Johan2x(Johan)

Manne(Mangnus+sambo)

Laggeman(Jimmy)

Marineman(Niclas)

Drakfisk(Conny)

a.nilson(Anders)

ses imorgon ,det ska bli riktigt kul att träffa er allihopa!:smilie_co

Postat

hej igen ville bara tacka för en trevlig eftermiddag o roligt att det var dottern som sköt det då lever kanske sg vidare .o så ficka man träffa än fler nya människor . mvh drakfisk

Postat

tjo.. trevligt o träffas , har värsta slagsmålet i akvariet.. min blåa kirurg(blue powder) bankar på den nya kirurgen fast den nya är större.. släckte precis ner all belysning och hoppas på bättre samspel imorgon..

Fin Balja du hade minerva.! o ja, dorisen var en gobit.. hoppas fraggarna blir bra.

Roger.. var det kul o kapa rören exakt längsmed genomförningen.. :)

mvh Manne

Postat

Tack alla för en trevlig eftermiddag! Speciellt Minerva för värdskapet. Kul att se sitt "gamla" kar bli så fint:-) Bra jobbat måste jag säga.

Manne.....du får gärna utveckla din kommentar ovan. Fattar inte riktigt.

Postat
tjo.. trevligt o träffas , har värsta slagsmålet i akvariet.. min blåa kirurg(blue powder) bankar på den nya kirurgen fast den nya är större.. släckte precis ner all belysning och hoppas på bättre samspel imorgon..

mvh Manne

Har du en Vitbröstad kirurg i ett RSM? Det är väl litet till en såpass aktiv och aggressiv kirurg....

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...