_Manne_ Postat 15 mars 2008 Postat 15 mars 2008 Tack alla för en trevlig eftermiddag! Speciellt Minerva för värdskapet. Kul att se sitt "gamla" kar bli så fint:-) Bra jobbat måste jag säga.Manne.....du får gärna utveckla din kommentar ovan. Fattar inte riktigt.i genomföringarna i boxen.. sitter en trevlig bit 32 mm rör i dom.. Citera
_Manne_ Postat 15 mars 2008 Postat 15 mars 2008 Har du en Vitbröstad kirurg i ett RSM? Det är väl litet till en såpass aktiv och aggressiv kirurg....nae inte i rsm'et , annan balja på bättre mått för några kirurger. Citera
Freddi Postat 15 mars 2008 Postat 15 mars 2008 Manne har ett 600L kar som inte är presenterat än!!Jag var och kollade in det i Torsdags och det såg fint ut.Lite så att man blir lite avundsjuk.Där är mycket plats till koraller och fiskar.Bara att fylla ut med mer och sen ett möte där är aldrig fel !!!! Citera
_Manne_ Postat 15 mars 2008 Postat 15 mars 2008 Manne har ett 600L kar som inte är presenterat än!!Jag var och kollade in det i Torsdags och det såg fint ut.Lite så att man blir lite avundsjuk.Där är mycket plats till koraller och fiskar.Bara att fylla ut med mer och sen ett möte där är aldrig fel !!!!du freddi får ha ett meeting innan mig så jag hinner med allt som ska göras först.. ständiga små problem som hakar upp det hela.. kul att du gillade det, men det ska bli bättre när allt är i sin ordning.. o det är ganska många punkter som behöver åtgärdas.. Citera
Laggeman Postat 15 mars 2008 Postat 15 mars 2008 Tackar för besöket hos Marie och Helene, det var verkligen ett mycket fint akvarie med stora och fina mjukkoraller. Gyltan var väldigt fin och en sådan har lagts till önskelistan inför framtiden. Hoppas nu era kirurger uppskattar fodret som ni fick.Roger, det är en D70S, annars var det helt rätt. Klart det kommer bilder, det är ju lite obligatoriskt ju!Håll till godo! :nya bilder: Citera
a.nilson Postat 16 mars 2008 Postat 16 mars 2008 tack för en trevlig träff. kan ju inte mer än hålla med om att karet snyggt. så bra jobbat minerva. Citera
Minerva Postat 16 mars 2008 Postat 16 mars 2008 Tack for alla snälla komentarer,och laggeman vi heter Olivia och helene;)Längtar redan till nästa träff! Citera
_Manne_ Postat 16 mars 2008 Postat 16 mars 2008 mina kirurger har lugnat sig en hel del nu.. som tur är.. den nya har lite skador som förhopningsvis läker sig.. lite vita streck efter lite slagsmål, men nu kan dom simma hyfsat nära varandra och då bara markera, ingen direkt kontakt.Laggen: hur blev det med belysningen.. eller den är inte uppe ännu ? Citera
Johan2x Postat 16 mars 2008 Postat 16 mars 2008 Synd jag missade träffen igen, denna gång var det tur för er del. Karantän hade behövts efteråt.Blir nästa gång/JPS. Till hösten hos mig, skall snart börja riva. DS Citera
Laggeman Postat 17 mars 2008 Postat 17 mars 2008 Tack for alla snälla komentarer,och laggeman vi heter Olivia och helene;)Längtar redan till nästa träff!Självklart! Jag tog namnen som stod i er profil, sorry! Kul var det iaf, och vi ser nog alla fram emot nästa träff! Citera
svedalaciklid Postat 26 mars 2008 Författare Postat 26 mars 2008 kikade in för att kolla om tråden fortsatt sedan jag la ner mina akvarie , skitkul att se tråden fortsatt får väl se nu när vi blir klara i villan och bebisen snart kommer om det kanske blir ett nytt kar igen , är ju svårt att ge upp det helt Citera
Freddi Postat 27 mars 2008 Postat 27 mars 2008 Om intresse finns skulle jag kanske kunna ha en träff i slutet på April??Ska bara kolla upp datum så det passar in här hemma. Citera
Laggeman Postat 27 mars 2008 Postat 27 mars 2008 Klart det finns intresse Freddi! Återkom med tid och datum så fort du vet mer. Citera
Freddi Postat 27 mars 2008 Postat 27 mars 2008 Jag har lite funderingar på 26/4 kl. 13. i Finja 5km väster om Hässleholm.Tiden går ju alltid att justera så att det kan passa fler.Frun har lovat att det blir tårta till kaffet.Kolla gärna in vad för sorts tårtor det kan bli, finns i bildgalleriet.http://www.marieshobbycorner.se/ Citera
drakfisk Postat 27 mars 2008 Postat 27 mars 2008 låter skoj med en ny träff .Nu har jag råkat ut för en ligist i karet tror jag börja med att mussaln sluta öppna sej nästa dag var det ett stort hål i sacrofhytian tro det heter så nästa dag fattas en bit på sjöstjärnans ena arm .Vet ni vad det kan vara suttit 4 timmar i natt o kollat hittar inget .nu e det krig på gång Citera
a.nilson Postat 27 mars 2008 Postat 27 mars 2008 låter skoj med en ny träff .Nu har jag råkat ut för en ligist i karet tror jag börja med att mussaln sluta öppna sej nästa dag var det ett stort hål i sacrofhytian tro det heter så nästa dag fattas en bit på sjöstjärnans ena arm .Vet ni vad det kan vara suttit 4 timmar i natt o kollat hittar inget .nu e det krig på gångsäg till om du behöver hjälp med nåt. "Anders-arna" hjälper gärna till o d e nåt.. Citera
Bengan Postat 29 mars 2008 Postat 29 mars 2008 Riktigt fint kar! Synd att jag inte kunde var med pa traffen. Det sag ut som ni hade trevligt och det ar huvudsaken. Jag ar klart sugen pa en traff i april.Ha det gott! Citera
Minerva Postat 29 mars 2008 Postat 29 mars 2008 Vi kan tyvärr inte komma denna gången .(Är borta hela förmiddagen) Citera
Patrik Steen Postat 2 april 2008 Postat 2 april 2008 Roligt att tråden rullar vidare hela tiden..När är det en träff nästa gång?? Citera
_Manne_ Postat 2 april 2008 Postat 2 april 2008 stene: står ett datum o tid lite längre upp på sidan av freddi.! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.