Freddi Postat 27 april 2008 Dela Postat 27 april 2008 oj glömde ju o fråga en sak freddie när du ska på semester kan ja ju passa karet men risk finnes för det saknas ephyllior i karet när du kommer hem hi hi hi mycket snyggt karNu har du ju redan avslöjat dig själv !!Ja jag se också fram emot resan norrut, hoppas bara det blir så att man kan åka med så inte jobb eller nått annat strular till det !! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 1 maj 2008 Dela Postat 1 maj 2008 resan norrut. har 2 förslag på datum. 4/5 resp 18/5vilket passar flest? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 1 maj 2008 Dela Postat 1 maj 2008 båda passar mej, men helst 18/5 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 1 maj 2008 Dela Postat 1 maj 2008 18/5 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 1 maj 2008 Dela Postat 1 maj 2008 18/5 passar mig, jobbar den 4/5. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Heritage Postat 1 maj 2008 Dela Postat 1 maj 2008 Nu börjar det likna nåt grabbar...........................Själv kan jag båda. 18/5 verkar vinna.Ska vi köra på det?Jag har lovat komma tillbaka med ett svar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 1 maj 2008 Dela Postat 1 maj 2008 Nu börjar det likna nåt grabbar...........................Själv kan jag båda. 18/5 verkar vinna.Ska vi köra på det?Jag har lovat komma tillbaka med ett svar.tycker oxå att vi kör på 18/5 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 1 maj 2008 Dela Postat 1 maj 2008 ok för mej Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 1 maj 2008 Dela Postat 1 maj 2008 Passar mig kanon, har redan bokat in detta datum !! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 1 maj 2008 Dela Postat 1 maj 2008 samma här. ska bli skit kul. hoppas karet är välfyllt då. Passar mig kanon, har redan bokat in detta datum !! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
drakfisk Postat 1 maj 2008 Dela Postat 1 maj 2008 ja jag bokar in den 18/5 passar perfekt kul att det blir en hälligt inte alltid det lyckas.ser fram i mot detta mvh drakfisk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Heritage Postat 1 maj 2008 Dela Postat 1 maj 2008 Tjusigt! Jag får detta till 6 man. Anders (Bengan), Patrik, Anders, Freddi, Conny och undertecknad.Jag meddelar tiden. Har blivit lovad välfyllda kar och prylar på plats när vi kommer.Patrik, vi kanske kan använda din bil med 7 platser. Annars får vi köra med 2 bilar men det funkar det med:-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Heritage Postat 1 maj 2008 Dela Postat 1 maj 2008 Då var resmålet informerat om skåningarnas invasion den 18/5-bil2- Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 1 maj 2008 Dela Postat 1 maj 2008 Då var resmålet informerat om skåningarnas invasion den 18/5-bil2-Låter kanon det !!!Ser fram emot denna resa!! Hoppas nu att inget kommer i mellan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 1 maj 2008 Dela Postat 1 maj 2008 hm... fick ett underligt pm nu roger.. vilket gäller ?mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 1 maj 2008 Dela Postat 1 maj 2008 hm... fick ett underligt pm nu roger.. vilket gäller ?mvh manneVad jag kan få det till så är det väl 18/5 som gäller.Då är i alla fall jag inbokad !!!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Heritage Postat 1 maj 2008 Dela Postat 1 maj 2008 Japp. Det blir den 18/5. Då kunde i princip alla som var med på mötet vi hade hos Freddi.Blir roligare om vi är några stycken. Kul tripp det ska bli:-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 2 maj 2008 Dela Postat 2 maj 2008 vi är med då också.. manne & sanne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Spooky Postat 2 maj 2008 Dela Postat 2 maj 2008 För oss som inte var med sist, vad är slutmålet för resan norrut?Fint kar Freddi! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Heritage Postat 2 maj 2008 Dela Postat 2 maj 2008 För oss som inte var med sist, vad är slutmålet för resan norrut?Fint kar Freddi!Kungsbacka. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Spooky Postat 2 maj 2008 Dela Postat 2 maj 2008 Aahh!! De blå korallernas hemstad. Klart intressant, får fundera på detta. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Heritage Postat 2 maj 2008 Dela Postat 2 maj 2008 Aahh!! De blå korallernas hemstad. Klart intressant, får fundera på detta.Vi sticker upp ett gäng. Om du ska med så hör av dig i tråden.Det blir i vilket fall som helst 2 bilar. 8 man ska med som det ser ut just nu. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 2 maj 2008 Dela Postat 2 maj 2008 Jag har bil för 7st så det är lugntgår med 8 också, vi är inte så stora ju Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
vasp Postat 2 maj 2008 Dela Postat 2 maj 2008 Jag följer gärna med om där är plats! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Heritage Postat 2 maj 2008 Dela Postat 2 maj 2008 Jag har bil för 7st så det är lugntgår med 8 också, vi är inte så stora juDet är bra Patrik! Men snacka för dig själv...............man är ju fullvuxen, +100-klubben. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.