_Manne_ Postat 2 maj 2008 Postat 2 maj 2008 Patrik får ta dom största korallerna om han ska hitta dom sen i sitt kar.. eller limma fraggarna på framrutan.. Citera
Patrik Postat 2 maj 2008 Postat 2 maj 2008 hahaha....ja jag har de svårtmen det hade varit roligast om vi kunde åka i en bil/buss Citera
a.nilson Postat 2 maj 2008 Postat 2 maj 2008 ska kolla med ett bussbolag på måndag. kan dom fixa en 10-12mans buss för en hyfsad peng så skulle det kanske vara intressant. eller vad säger ni? Citera
Patrik Postat 2 maj 2008 Postat 2 maj 2008 absolutmen det får inte kosta en förmögenhet, för pengarna ska gå till koraller Citera
Heritage Postat 2 maj 2008 Postat 2 maj 2008 det var som fan vad ni kom igång nu då..............ölsnacket förstås om jag känner er rätt:-)Visst kan en buss vara ett bra alternativ. Det fanns nån mer i tråden som var intresserad.Nä det är nog snart att ta ett snack med Ted om anvisningsprovision eller mängdrabbat eller nåt.....Kul är det iaf! Citera
a.nilson Postat 2 maj 2008 Postat 2 maj 2008 det var som fan vad ni kom igång nu då..............ölsnacket förstås om jag känner er rätt:-)Visst kan en buss vara ett bra alternativ. Det fanns nån mer i tråden som var intresserad.Nä det är nog snart att ta ett snack med Ted om anvisningsprovision eller mängdrabbat eller nåt.....Kul är det iaf!har du inte diskuterat "mängdrabbat" o "avståndsrabbat". om vi nu nästan tömmer hans kar så måste det ju vara en bra %. haha Citera
_Manne_ Postat 2 maj 2008 Postat 2 maj 2008 detta kommer med all säkerhet bli en resa att minnas..! ett o annat asgarv lär inträffa .! Citera
Freddi Postat 2 maj 2008 Postat 2 maj 2008 Tur att man fick hem 7 flak i tisdags då !!Så kan man bjuda er andra och på så sätt blir jag först in i butiken och kan handla det jag vill ha!!!! Citera
a.nilson Postat 2 maj 2008 Postat 2 maj 2008 Tycker Ted kan betala bussen kostar ju inget att försöka. Citera
_Manne_ Postat 2 maj 2008 Postat 2 maj 2008 Tur att man fick hem 7 flak i tisdags då !!Så kan man bjuda er andra och på så sätt blir jag först in i butiken och kan handla det jag vill ha!!!!jasså .. har du handlat på ebay igen freddi ? kom leveransen i heatpack's ? Citera
a.nilson Postat 2 maj 2008 Postat 2 maj 2008 om man är på lyran så ångrar man ju inte köpen förrän man nyktrat till... så det kan ju bli en dyr resa.. Citera
Freddi Postat 2 maj 2008 Postat 2 maj 2008 om man är på lyran så ångrar man ju inte köpen förrän man nyktrat till... så det kan ju bli en dyr resa..Nä det är ju klart, men det jag menar är har man tagit nått för mycket så går man ju inte riktigt rakt = längre sträcka, vilket kan gynna andra att komma fram snabbare!!! Citera
drakfisk Postat 3 maj 2008 Postat 3 maj 2008 nej du behöver inte vara orolig jag dricker inte öl o sitta o pim´pla teqille i en bil är ingen hit kan köra både dit o hem men min bil får bara plats fyra .mvh drakfisk Citera
drakfisk Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 hej hur blir det blir det en stor turist buss tänkte på det hade det inte varit coolt om vi skramlat till en tårta av freddies fru med skånes färger på kanske knäpp tanke men var bara tvungen o fråga .mvh conny Citera
petrol Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 Jag kan ev ställa upp med en bil (familjebuss 7 platser). Vilka är det som kör? Freddi har en familjebuss va? Citera
_Manne_ Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 se där.. kanske en till som ska med kul, jepp freddi kör familjeracer. mvh Manne Citera
a.nilson Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 ska få pris på buss imorgon. man kan ju gissa att det blir dyrt. Citera
petrol Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 ska få pris på buss imorgon. man kan ju gissa att det blir dyrt.Det är helt klart bättre stilpoäng med en chartrad buss. Citera
a.nilson Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 Det är helt klart bättre stilpoäng med en chartrad buss.håller med. ska snacka lite "fint" med ägaren till bussbolaget imorgon.. hoppas det blir bra pris. Citera
Bengan Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Längtar till den 18:de. Mitt 250 kar är på uppstart, så jag kan köpa massvis med koraller hos Ted. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.