_Manne_ Postat 2 juli 2008 Postat 2 juli 2008 alltid kul med lite nytt folk som hänger på.. hoppas det kommer fler..!ska vi nu ta paus i mötena över sommare o ta ett tag efter semestrar osv ?om inget oförutsett händer så finns mitt place för nästa träff då.. om alla är med på det..mvh manne Citera
Laggeman Postat 2 juli 2008 Postat 2 juli 2008 Jag kommer nog att ha och göra ett tag framöver nu med den nya tanken så för mig passar det prima med lite uppehåll. Citera
Johan2x Postat 2 juli 2008 Postat 2 juli 2008 Vi kan väl ta lite fler bilder när jag ändå är på Gång!!.Snygga bilder och akvarie.Vad är det för fick på den 4.e bilden, den vita och svartprickiga/J Citera
Bengan Postat 2 juli 2008 Postat 2 juli 2008 Det är en paddel aborre som är till salu.https://www.saltvattensguiden.se/annonser/showproduct.php?product=4794&cat=8 Citera
_Manne_ Postat 2 juli 2008 Postat 2 juli 2008 Jag kommer nog att ha och göra ett tag framöver nu med den nya tanken så för mig passar det prima med lite uppehåll. du får höra av dig hur det går..mvh manne Citera
Johan2x Postat 2 juli 2008 Postat 2 juli 2008 Det är en paddel aborre som är till salu.https://www.saltvattensguiden.se/annonser/showproduct.php?product=4794&cat=8Hade gärna köpt den, sambon tyckte om den. Har dock inte sv igång ännu.Varför skall du sälja den? /J Citera
Bengan Postat 2 juli 2008 Postat 2 juli 2008 Det är inte jag som säljer den. Det är en annan Anders här i ystad. Citera
amatören Postat 2 juli 2008 Postat 2 juli 2008 tjena...Skulle gärna vilja hänga med på en träff nån gång...Hoppas att det passar med jobbet bara. Citera
Freddi Postat 2 juli 2008 Postat 2 juli 2008 tjena...Skulle gärna vilja hänga med på en träff nån gång...Hoppas att det passar med jobbet bara.Visst, det är bara att hänga på !!Kan vara så att nästa träff blir i Hässleholm, men den blir nog inte förren efter sommaren.Alltid kul med lite nya ansikten på träffarna!! Citera
a.nilson Postat 2 juli 2008 Postat 2 juli 2008 Hade gärna köpt den, sambon tyckte om den. Har dock inte sv igång ännu.Varför skall du sälja den? /Jden lille är min men husas hos Anders B. men den är till salu. Citera
Mattias Malmö Postat 3 juli 2008 Postat 3 juli 2008 ett nytt ansikte blev det oxå på träffen.Ja det var väl jag som var det då.Har bara inte suttit framför dator sen i söndags, men tack för att man fick komma. Hoppas vi ses nån gång framöver. Citera
_Manne_ Postat 13 juli 2008 Postat 13 juli 2008 om inget annat bokat så kan jag ställa upp som värd anders.. innan var det ju lite att vi skulle till Patrik, men han har ju gått under jorden känns det som.. krasch i baljan ? ..men som sagt jag kan ha ett meeting här.. när är öppet för förslag då det är semstertider.. mvh manne Citera
Mattias Malmö Postat 14 juli 2008 Postat 14 juli 2008 Sommarkort gäller till den 15:e augusti - så slipper jag leta skjuts... Citera
Freddi Postat 14 juli 2008 Postat 14 juli 2008 Manne du kan ju lägga ut en trevare på något eller några datum!!Så kan du ju se när det passar bäst !! Citera
_Manne_ Postat 14 juli 2008 Postat 14 juli 2008 har inte kollat några datum ännu.. är det någon som är sugen på att hänga med mig o bengan till stig i veckan nu.. en tripp då dan.. mvh manne Citera
Mattias Malmö Postat 14 juli 2008 Postat 14 juli 2008 Jag var förbi Stig förr veckan i samband med att jag hälsade på släkten i Småland. Det var trevligt. Släpade med mig hem en stor kasse med 4 olika mjukisar på buss/tåg till Malmö. Pachyclavularian tog tid på sig att få ut polyperna men nu ser det riktigt bra ut. Väldigt grönt. Citera
a.nilson Postat 14 juli 2008 Postat 14 juli 2008 jag skickar med anders en liten slant upp. måste jobba.. Citera
Bengan Postat 15 juli 2008 Postat 15 juli 2008 Det är bestämt att resan upp till Stig i Gemla blir på torsdag. Hade varit kul om fler velat åka med.Hör av er om ni är sugna! Citera
_Manne_ Postat 15 juli 2008 Postat 15 juli 2008 Det är bestämt att resan upp till Stig i Gemla blir på torsdag. Hade varit kul om fler velat åka med.Hör av er om ni är sugna!nu har bengan fått andra planer så den resan skjuts upp till annat tillfälle..mvh Manne Citera
Laggeman Postat 15 juli 2008 Postat 15 juli 2008 Nästa möte hos Manne får inte bli före v.32! Inte om jag ska kunna hänga på iaf...Har blivit med nytt hus och akvarium i dagarna, så den närmaste tiden blir det mest fixande med det gamla som ska säljas, och tidigast v.32 kan jag.Men det är ju upp till värden så klart o bestämma datum. Citera
Jens Netteberg Postat 27 juli 2008 Postat 27 juli 2008 Detta var en riktight trevlig tråd i forumet Jag har ju inte kommit igång med mitt kar än man kanske skulle kunna få vara med vid någon av dessa träffar i alla fall? Tycker det skulle vara kul och intressant om man kunde få träffa lite andra personer som man kunde få ideér och inspiration ifrån.Själv bor jag i Malmö men jag har inget emot att ta mig runt till andra orter, bara jag får se mycket salt Citera
Bengan Postat 27 juli 2008 Postat 27 juli 2008 Du är varmt välkommen att hänga med på träffarna. Det är trevligt med nya människor. Det blir mycket snack om saltvatten och annat på träffarna. Nästa träff kommer att vara i Hässleholm, men något datum är ännu inte satt. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.