Gå till innehåll

SVG-Syd


Rekommenderade inlägg

alltid kul med lite nytt folk som hänger på.. hoppas det kommer fler..!

ska vi nu ta paus i mötena över sommare o ta ett tag efter semestrar osv ?

om inget oförutsett händer så finns mitt place för nästa träff då.. om alla är med på det..

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 2,7k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

tjena...

Skulle gärna vilja hänga med på en träff nån gång...

Hoppas att det passar med jobbet bara.

Visst, det är bara att hänga på !!

Kan vara så att nästa träff blir i Hässleholm, men den blir nog inte förren efter sommaren.

Alltid kul med lite nya ansikten på träffarna!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

om inget annat bokat så kan jag ställa upp som värd anders.. innan var det ju lite att vi skulle till Patrik, men han har ju gått under jorden känns det som.. krasch i baljan ? ..

men som sagt jag kan ha ett meeting här.. när är öppet för förslag då det är semstertider..

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var förbi Stig förr veckan i samband med att jag hälsade på släkten i Småland. Det var trevligt. Släpade med mig hem en stor kasse med 4 olika mjukisar på buss/tåg till Malmö. Pachyclavularian tog tid på sig att få ut polyperna men nu ser det riktigt bra ut. Väldigt grönt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nästa möte hos Manne får inte bli före v.32! :)Inte om jag ska kunna hänga på iaf...

Har blivit med nytt hus och akvarium i dagarna, så den närmaste tiden blir det mest fixande med det gamla som ska säljas, och tidigast v.32 kan jag.

Men det är ju upp till värden så klart o bestämma datum. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Detta var en riktight trevlig tråd i forumet :)

Jag har ju inte kommit igång med mitt kar än man kanske skulle kunna få vara med vid någon av dessa träffar i alla fall?

Tycker det skulle vara kul och intressant om man kunde få träffa lite andra personer som man kunde få ideér och inspiration ifrån.

Själv bor jag i Malmö men jag har inget emot att ta mig runt till andra orter, bara jag får se mycket salt -dregglar-

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Du är varmt välkommen att hänga med på träffarna. Det är trevligt med nya människor. Det blir mycket snack om saltvatten och annat på träffarna. Nästa träff kommer att vara i Hässleholm, men något datum är ännu inte satt. :ler:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...