svedalaciklid Postat 4 september 2010 Författare Postat 4 september 2010 fundererar på om man skulle fixa en träff... lite trist nu iförsig när ena mh e kass men vad fasen Citera
atropos Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 Väntar med spänning på bilder från träffen. Så här kommer äntligen några bilder på träffen ! Tyvärr var det mycket som var skräp när man kör utan stativ =) men men några blev det iallafall ! Citera
atropos Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 fundererar på om man skulle fixa en träff... lite trist nu iförsig när ena mh e kass men vad fasenJa klart att du ska ha en träff =) jag tar med ficklampa om det är för mörkt i karet ! Citera
svedalaciklid Postat 4 september 2010 Författare Postat 4 september 2010 haha är ändå 500w + ett lysrör blåljus i karet hehe så bör nog räcka till ändå Citera
atropos Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 haha är ändå 500w + ett lysrör blåljus i karet hehe så bör nog räcka till ändådå e det bara att köra på !! kan ta med mig några fraggar om någon vill ha ! Citera
svedalaciklid Postat 4 september 2010 Författare Postat 4 september 2010 okej får se om det finns nåt intresse så får vi se vilken dag det blir Citera
a.nilson Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Beror helt på vilken dag. Är i slutet av renoveringen nu så inflyttningen sker snart Citera
johan_f Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 okej får se om det finns nåt intresse så får vi se vilken dag det blirJag e helt klart på, gäller bara att jag är hemma ifrån Norge just då, vilket alltid brukar skita sig när det är något man verkligen vill /Johan Citera
svedalaciklid Postat 5 september 2010 Författare Postat 5 september 2010 blir en helg så nån som har nån förslag på vilken helg ? så ska vi se om vi kan sätta en datum så e det kanske lättare Citera
Johan.mag Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 nu får du komma med datum grabben vi väntar ju på dig;) Citera
saltishenke Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 Jag kommer ha en träff i vecka 43 !Kristianstad då som gäller men Ystad är ju bättre med tanke på avståndet för somliga !Det har ju varit många på träffarna där och senast hoss Bengan var ju trevligt. Citera
svedalaciklid Postat 5 oktober 2010 Författare Postat 5 oktober 2010 Har för mycket klydd just nu så passar inte så bra ännu för mig Citera
a.nilson Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 Jag kommer ha en träff i vecka 43 !Kristianstad då som gäller men Ystad är ju bättre med tanke på avståndet för somliga !Det har ju varit många på träffarna där och senast hoss Bengan var ju trevligt.Om dag o tid passar så kommer jag. Citera
saltishenke Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 Det blir lördag eller söndag dagen blir den då flest kan komma vill veta vilka som kommer Då jag ska bjuda på lite mat och fika och tänkte att vi ska försöka fixa lite fraggbyte ! Jag har bordsplats för 14 men soffan slukar väll en 7 man så Max 21 platser !Maila mig och skriv i tråden ni som vill komma. Citera
Laggeman Postat 6 oktober 2010 Postat 6 oktober 2010 Det är alltså 30'e eller 31'e oktober det gäller? Citera
lynxen Postat 6 oktober 2010 Postat 6 oktober 2010 Jag kommer gärna om inte det dyker upp något allvarligt hinder just den dagen. Citera
_Manne_ Postat 6 oktober 2010 Postat 6 oktober 2010 Om dag o tid passar så kommer jag.krockar det inte med ted's seminarie anders ? eller du ska inte dit mvh manne Citera
saltishenke Postat 6 oktober 2010 Postat 6 oktober 2010 Ja Lagge det blir nog söndag !Tänkte bjuda på lite käk och gott.Alltid rolligt att vi träffas och en del får ett ansikte på varandra det är ju inte alla som träffats och sen vet vi ju att timmarna flyger iväg med allt saltprat !Och det kan ju erbjudas lite rolliga fraggar och övriga prylar. Citera
saltishenke Postat 6 oktober 2010 Postat 6 oktober 2010 Trevligt att det är en del som redan vill komma !Tänkte bjuda på vildsvin som jag själv fällt i torsebro underbara ekskogar till detta blir det lite rostade klyftpotatis och grönsaker.Om ingen gillar det finns det laxkottlet till den som vill ha det vill gärna att ni som kommer säger vad ni vill ha !Sen kommer det att bli lite kaffe och te. Citera
raceway Postat 6 oktober 2010 Postat 6 oktober 2010 hej hade vatt kul o komma på någon träff e ny innon saltvatten, Citera
raceway Postat 6 oktober 2010 Postat 6 oktober 2010 hade gärna velat komma men om det finns någon från malmö som ska dit så hade ja velat komma, för ja har ingen bil e bara 16 år. Citera
a.nilson Postat 6 oktober 2010 Postat 6 oktober 2010 krockar det inte med ted's seminarie anders ? eller du ska inte dit mvh manneDet är ju på lördagen ju inte söndag. Citera
saltishenke Postat 6 oktober 2010 Postat 6 oktober 2010 Anders om du ska till Ted kan man använda dig som bud på en pump kanske ? Citera
_Manne_ Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 Det är ju på lördagen ju inte söndag. Om jag fattat rätt så lär det bli en sen lördag för oss, kanske blir det till o köra från Ted till Henke direkt då ? HeheMvh manne Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.