Gå till innehåll

ID på kejsare


havre

Rekommenderade inlägg

Den har möjligen växt 1-2 cm men framförallt blivit kraftigare. Jag matar mina fiskar väldigt mycket, så mycket att de stundtals påminner om tryckar fiskar;). Jag gissar att han är ca 8-9 cm nu.

Bifogar en bild som är ca 1 månad gammal.

post-2676-14468914519872_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Den har möjligen växt 1-2 cm men framförallt blivit kraftigare. Jag matar mina fiskar väldigt mycket, så mycket att de stundtals påminner om tryckar fiskar;). Jag gissar att han är ca 8-9 cm nu.

Bifogar en bild som är ca 1 månad gammal.

Mkt fin..har jaft en sån..den rörde inte ngr koraller..men däremot gjorde min loriculus de..

jag tror de är så med dvärgkejsare att de är helt individuellt...i princip kan alla röra koraller om man har otur, oavsett art..medans samma art i ett annat akvarium kan va hur snäll som helst. det är alltid en chansning..fast oftast är min känsla att de funkar bra...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Är ha på din gonipora eller de andra korallerna? metcrue hade en sådan som gillade koraller väldigt mycket har jag för mig.

Nej, ännu så länge låter han bli dem, även om han tittar till Gonioporan då och då. Min loriculus bryr sig inte om korallerna alls.

Vad jag förstår så kan detta beteendet förändras över tiden, så man får se upp.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Min masakrerade det mesta den kom åt, förutom ephyllia. Den skall vara lite lurig med koraller enligt vissa, min var det definitivt. Nu går han i isolering tills han hittar ett nytt hem, förmodligen den dyraste fisk jag haft när man talar om omkostnader(div. koraller):).

Men, otroligt vacker.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...