BroderIsak Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 Kolla in denna JÄTTE tank... Otroligt vacker film på 9min Citera
fiend Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 Helt otroligt!!!!Synd bara det känns så trångt på det där revet =/Men imponerande koraller, fiskar och mångfald av allt. Alla färger! ojoj =) Citera
Laggeman Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 Ett fantastiskt kar med en enorm färgprakt! Liet mer simyta hade kanske inte skadat, men jag tror inte fiskarna far illa ändå, inte om man ser till hur de ser ut till att må. Citera
Vargklo Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 Otroligt!Jag orkade bara se halva filmen, stod det i slutet hur stor karet är? Citera
Beppe Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 Otroligt!Jag orkade bara se halva filmen, stod det i slutet hur stor karet är?ca 8000 liter enligt denna källa: http://www.paraquatics.co.uk/davidsaxby.htm Citera
acuario Postat 21 oktober 2007 Postat 21 oktober 2007 Saxby äger väl Deltec så nästan alla av oss har väl bidragit till detta akvarium Kul med 2st vitbröstade kirurger också. Så det går tydligen bara karet är stort nog. Citera
Shark Of Sweden Postat 21 oktober 2007 Postat 21 oktober 2007 Saxby äger väl Deltec så nästan alla av oss har väl bidragit till detta akvarium Kul med 2st vitbröstade kirurger också. Så det går tydligen bara karet är stort nog.ahhhh så det är därför han har råd att ha ett sånnt stort kar:-) JÄTTEFINT! Citera
Richard Postat 21 oktober 2007 Postat 21 oktober 2007 Jag har varit hemma hos Saxby för cirka 4 år sedan, karet är inte lika imponerande som hans lägenhet Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.