Gurra G Postat 22 oktober 2007 Postat 22 oktober 2007 hej jag letar efter en "saltis" i gävle trakten som man skulle kunna få komma hem till och titta på akvarium, för inspiration. detta skulle vara jätte snällt:). Citera
Laggeman Postat 22 oktober 2007 Postat 22 oktober 2007 Hej Gustav och varmt välkommen till SG!Du kan gå in i medlemsregistret och söka på stad där, så får du upp medlemmar som du kan ta kontakt med.Sen finns ju också den nya medlemmskartan! Passa på att lägga in dig själv där också.Mvh/ Jimmy. Citera
Sillen Postat 22 oktober 2007 Postat 22 oktober 2007 Hej och välkommen!Jag skulle gå in på denna länk https://www.saltvattensguiden.se/forumet/memberlist.php?do=search och skriva Gävle under sökbegreppet stad. Efter det skulle jag göra likadant med ortnamn i närheten. Citera
Gurra G Postat 22 oktober 2007 Författare Postat 22 oktober 2007 tack för välkomnandet!!! ok då går jag in där då... Citera
Andreas K Postat 24 oktober 2007 Postat 24 oktober 2007 Jag bor i gävle. Du får titta förbi och kolla på mitt kar om du vill. Det är inte supersnyggt men lite inspiration ska det kunna ge.MVH/ Andreas Citera
GimliX Postat 24 oktober 2007 Postat 24 oktober 2007 Du är välkommen hem till mig med! Ingen teknikfreak tyvär men har ett väl fungerande kar igång Citera
Gurra G Postat 24 oktober 2007 Författare Postat 24 oktober 2007 tack kommer järna, pm'ar er... Citera
the_pointman Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 Du är välkommen att titta om du vill, bor i skutskär. MVH Danne Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.