Postat 23 oktober 200717 år Jag försökte söka bland trådar utan resultat, men:Finns det någon svensk återförsäljare för ATI:s produkter?Om inte, någon utriskisk att rekommendera?
Postat 23 oktober 200717 år jag sökte bara på google med bubble master 200http://www.aquafair.de/product_info.php/products_id/619http://www.google.se/search?q=Bubble+Master+200&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:sv-SE:official&client=firefox-adär har du en
Postat 23 oktober 200717 år Författare Verkar vara 389€ som är lägst för tillfället, utomländers. Då blir det i så fall av Aquapro2000.Som sagt, jag letar svensk återförsäljare då jag vill hellre gynna dessa... :-)
Postat 23 oktober 200717 år förstår det, ibland så blir man "tvungen" när man söker ett speciellt märke
Postat 23 oktober 200717 år Som sagt, jag letar svensk återförsäljare då jag vill hellre gynna dessa... :-)Kolla med Ati Prislista - Akvariebutiken i strömstad. Tyvärr så verkar de ej ha någon webbsida så du får ringa och kolla tel 0526-60450
Postat 23 oktober 200717 år Med tanke på att det inte går att få tag på deras ljusramper så blir det nog svårt att hitta skummarna åxå. Om det inte råkar finnas någon som har en på lager.Jag vet inte om de kånkat eller så men svåra att få tag på är de iallafall..
Postat 23 oktober 200717 år Författare Beror på om du har en övers...? :-)Tänkte slå mig in på en BM200.
Postat 23 oktober 200717 år Med tanke på att det inte går att få tag på deras ljusramper så blir det nog svårt att hitta skummarna åxå. Om det inte råkar finnas någon som har en på lager.Jag vet inte om de kånkat eller så men svåra att få tag på är de iallafall..det ligger en del beställningar hos ati från akvbutiken (jag en av dom), men de svarar inte på mail, inte ens tyska grossiter fått något svar från dom, mvh Robert
Postat 10 november 200717 år simontorp.se har belysning från ATI. Kanske kan dom ordna övrigt från ATI också.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.