pimo Postat 29 oktober 2007 Postat 29 oktober 2007 Mitt hål för avrinningen kommer hammna rakt över sumpen.Funderar på vad som blir tystast1. ett helt rakt rör ner i sumpen?2. ett rör med 2 st 45graders böjar för att leda vattnet till andra sidan av sumpen? Citera
wrang Postat 29 oktober 2007 Postat 29 oktober 2007 Alt nr 2.Jag hadde gjort så att man satt en Unionkoppling under genomförningen å sedan 2st långa böjar och sedan dit du skall leda ut det i sumpenKopplingen tänkte jag mest för att ev koppla bort rören eller kunna svänga dom som en kran. Citera
ramq Postat 29 oktober 2007 Postat 29 oktober 2007 Jag kör just nu 50mm durso genom tanken och ner till en 50->32 förminskning och 32mm kran och rör rakt ner. Fungerar och är tyst. Citera
Guest tompah Postat 14 november 2007 Postat 14 november 2007 Kan nån lägga upp en bild på så man får se hur ni gjort för att få det hela tyst. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.