Gå till innehåll

Release party


Christer T

Rekommenderade inlägg

En ganska känd handlare i Täbytrakten hade fått hem en större mängd koraller i helgen. Nyfiken som man är så måste man ju dit och "titta". Och som vanligt när man ska titta så hamnar det ju något i påsen man bär på ut ur butiken.

Den här är kanske lite grådaskig men vad gör man inte för att stötta handeln:

071104-ricordea-red01.jpg

Den här är mer rosa vilket jag inte riktigt fick fram på bilden tyvärr:

071104-A-millepora-rosa01.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En ganska känd handlare i Täbytrakten hade fått hem en större mängd koraller i helgen. Nyfiken som man är så måste man ju dit och "titta". Och som vanligt när man ska titta så hamnar det ju något i påsen man bär på ut ur butiken.

Skivanemonen är helt grym, du kan inte ha varit ensam om att varit sugen på den efter att ha sett de lockande bilderna. Misstänker att du hängde på låset.

Christer är det acropora skönheten på bild 10 som du köpt, (se länken)?

Bojkotta Halloween!

Nu är det bara att börja baka bullar Christer för det blir hos dig vi kör nästa träff, tycker jag.:smiley20:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Skivanemonen är helt grym, du kan inte ha varit ensam om att varit sugen på den efter att ha sett de lockande bilderna. Misstänker att du hängde på låset.

Christer är det acropora skönheten på bild 10 som du köpt, (se länken)?

Bojkotta Halloween!

Nu är det bara att börja baka bullar Christer för det blir hos dig vi kör nästa träff, tycker jag.:smiley20:

Jag var sen, kom inte dit förrän 14:20 och då var redan två man, kända från guiden färdigshoppade. Som tur var helt inriktade på sps-spåret så Ricordean fnös dem bara åt. :)

När jag fick grepp om Leffe och han fiskade upp Ricordean var det två spekulanter till som strök runt den. (Det fanns dock något liknande ex till.)

Acroporan är nog den som finns på både bild 10 och 11, ska se om jag kan få till en rättvisare bild.

Ja vi kan väl inte gärna vara hos Calle flera ggr i rad nu så om bara inte allt pajar nu när jag kör skummarlöst så kanske vi kan få till en träff till innan jul.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var sen, kom inte dit förrän 14:20 och då var redan två man, kända från guiden färdigshoppade. Som tur var helt inriktade på sps-spåret så Ricordean fnös dem bara åt.

Det var jag....

Ville inte nämna några namn. Tänkte att din chef kanske scannar av guiden..... :skrattar:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...