Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

En ganska känd handlare i Täbytrakten hade fått hem en större mängd koraller i helgen. Nyfiken som man är så måste man ju dit och "titta". Och som vanligt när man ska titta så hamnar det ju något i påsen man bär på ut ur butiken.

Den här är kanske lite grådaskig men vad gör man inte för att stötta handeln:

071104-ricordea-red01.jpg

Den här är mer rosa vilket jag inte riktigt fick fram på bilden tyvärr:

071104-A-millepora-rosa01.jpg

Postat

Ricordean var verkligen dassig i färgerna. Jag kan ta den och avliva den på ett humant sätt om du vill :D . Acroporan var också jätteful ;) Täbyhandlaren borde skämmas... men bara för att jag inte fick Ricordean gratis.

Postat
En ganska känd handlare i Täbytrakten hade fått hem en större mängd koraller i helgen. Nyfiken som man är så måste man ju dit och "titta". Och som vanligt när man ska titta så hamnar det ju något i påsen man bär på ut ur butiken.

Skivanemonen är helt grym, du kan inte ha varit ensam om att varit sugen på den efter att ha sett de lockande bilderna. Misstänker att du hängde på låset.

Christer är det acropora skönheten på bild 10 som du köpt, (se länken)?

Bojkotta Halloween!

Nu är det bara att börja baka bullar Christer för det blir hos dig vi kör nästa träff, tycker jag.:smiley20:

Postat

Framförallt kan man ju "farma" sina Ricordeas väldigt lätt - vilket banne mig blir din plikt i det här ärendet Chrille! :-)

Jasså du snöt den du... Såg den nog allt bland Tritons halloweenbilder. :-|

Postat
Skivanemonen är helt grym, du kan inte ha varit ensam om att varit sugen på den efter att ha sett de lockande bilderna. Misstänker att du hängde på låset.

Christer är det acropora skönheten på bild 10 som du köpt, (se länken)?

Bojkotta Halloween!

Nu är det bara att börja baka bullar Christer för det blir hos dig vi kör nästa träff, tycker jag.:smiley20:

Jag var sen, kom inte dit förrän 14:20 och då var redan två man, kända från guiden färdigshoppade. Som tur var helt inriktade på sps-spåret så Ricordean fnös dem bara åt. :)

När jag fick grepp om Leffe och han fiskade upp Ricordean var det två spekulanter till som strök runt den. (Det fanns dock något liknande ex till.)

Acroporan är nog den som finns på både bild 10 och 11, ska se om jag kan få till en rättvisare bild.

Ja vi kan väl inte gärna vara hos Calle flera ggr i rad nu så om bara inte allt pajar nu när jag kör skummarlöst så kanske vi kan få till en träff till innan jul.

Postat

Jag var sen, kom inte dit förrän 14:20 och då var redan två man, kända från guiden färdigshoppade. Som tur var helt inriktade på sps-spåret så Ricordean fnös dem bara åt.

Det var jag....

Postat
sååå jäkla vackra. tur eller otur kanske att man bor 16 mil därifrån och inte äger ett körkort som innebär att man får köra bil...

Tar bara en timme med tåget och det finns en pendel till Täby!

Postat
Jag var sen, kom inte dit förrän 14:20 och då var redan två man, kända från guiden färdigshoppade. Som tur var helt inriktade på sps-spåret så Ricordean fnös dem bara åt.

Det var jag....

Ville inte nämna några namn. Tänkte att din chef kanske scannar av guiden..... :skrattar:

Postat

Det är nog ingen fara Christer jag tror Stefan e sin egen chef,fast vi som känner honom så e det nog hon där hemma som e den riktiga chefen va han än säger.Patrik

Postat
Det är nog ingen fara Christer jag tror Stefan e sin egen chef,fast vi som känner honom så e det nog hon där hemma som e den riktiga chefen va han än säger.Patrik

Och du nämner inget till MP om det här hoppas jag!

Postat

Jag hann inte dit förräns idag, men det fanns en del gott att frossa i ändå.

5 vackra pjäser blev det synd att man är riktigt supersämst på att fota.

En fotokurs vore kanske inte så dumt.

• Skapa Ny...