Gå till innehåll

utfällning på vattenytan


svedalaciklid

Rekommenderade inlägg

fick höra att det var smutsen som la sig på ytan. trodde iförsig att summaren tog det då men har vänt en powerhead upp o ner så den tar från ytan så får vi se om det försvinner och det verkar funka rengjorde även skålen till skummaren tänkte den var kanske för skitig så det var därför den inte tog allt längre, har inte haft nån beläggning på ytan innan och kört karet ett tag nu så skumt det kom nu plötsligt bara. köpte ju iförsig en del beg ls typ 30 kg för nån vecka sedan o stoppade i , många frågetecken vilket som gjort at ytan blev så.

Tror iförsig nu att ls räcker i mitt 325kar med 50-55kg så nu blir det inte mycket pill i karet längre mer än sätta dit fraggar då o då hehe för det måste jag ha fler hehe

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

fick höra att det var smutsen som la sig på ytan. trodde iförsig att summaren tog det då men har vänt en powerhead upp o ner så den tar från ytan så får vi se om det försvinner och det verkar funka rengjorde även skålen till skummaren tänkte den var kanske för skitig så det var därför den inte tog allt längre, har inte haft nån beläggning på ytan innan och kört karet ett tag nu så skumt det kom nu plötsligt bara. köpte ju iförsig en del beg ls typ 30 kg för nån vecka sedan o stoppade i , många frågetecken vilket som gjort at ytan blev så.

Tror iförsig nu att ls räcker i mitt 325kar med 50-55kg så nu blir det inte mycket pill i karet längre mer än sätta dit fraggar då o då hehe för det måste jag ha fler hehe

Du har själv nämnt vart beläggningen kommer ifrån. DU får se till att ha en bra cirkulation och ytavrinning så försvinner det igen. Ingen tvekan om saken.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...