Arcticreef Postat 4 december 2007 Dela Postat 4 december 2007 Nån som vet om det finns MHI armaturer som man kan fästa direkt på akvariet? På samma sätt som Arcadias T5 armaturer? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 4 december 2007 Dela Postat 4 december 2007 har aldrig sett någon så jag borde väl inte ha svarat men skulle det inte kunna gå att tillverka nåt praktiskt?edit* tror ja missuppfattade texten lite.. trodde du hade en MH som du ville sätta upp med stag. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Arcticreef Postat 4 december 2007 Författare Dela Postat 4 december 2007 har aldrig sett någon så jag borde väl inte ha svarat men skulle det inte kunna gå att tillverka nåt praktiskt?edit* tror ja missuppfattade texten lite.. trodde du hade en MH som du ville sätta upp med stag.det var ungefär så jag menade. Dvs, jag vill undvika att behöva fästa armaturen i taket. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 4 december 2007 Dela Postat 4 december 2007 Jag tror Elos har en sådan variant Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Arcticreef Postat 4 december 2007 Författare Dela Postat 4 december 2007 Jag tror Elos har en sådan variantVar får man tag på en sådan? Inte Triton, väl...? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.