Laggeman Postat 6 december 2007 Postat 6 december 2007 Finns det någon T5-armatur där det sitter de måsvingeformade reflektorerna i från början? Länk till tillverkare eller produkt i shop hade varit toppen.Tack. Citera
jonasroman Postat 6 december 2007 Postat 6 december 2007 Finns det någon T5-armatur där det sitter de måsvingeformade reflektorerna i från början? Länk till tillverkare eller produkt i shop hade varit toppen.Tack.i deltecs doubletwin gör de väl de? har den själv, o tror de är måsvingevarianten Citera
Laggeman Postat 6 december 2007 Författare Postat 6 december 2007 Tackar för detta. Du får ha bättre koll på dina grejor Jonas. Citera
jonasroman Postat 6 december 2007 Postat 6 december 2007 Tackar för detta. Du får ha bättre koll på dina grejor Jonas. ..ja..de har du rätt i...Ha de gottJonas Citera
totto Postat 6 december 2007 Postat 6 december 2007 På FM ultra solaris ramper sitter det sådana reflektorer, jag köpte min ifrån Triton.mvh Thomas Citera
MattiasN Postat 6 december 2007 Postat 6 december 2007 Aqua Medics dubbelramper har också måsvingar Citera
GustavF Postat 6 december 2007 Postat 6 december 2007 På FM ultra solaris ramper sitter det sådana reflektorer, jag köpte min ifrån Triton.mvh ThomasÄr du verkligen säker på det? De FM-ramper som hänger över akvarierna på Triton har iaf INTE måsvingereflektorer. Inte heller de på bilderna på FM's hemsida och inte de som är testade på Reefcentral. De har alla paraboliska reflektorer. Men de kanske har bytt nyligen? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.